درخشش آتش نشانان در مسابقات جهانی و ورود به رنکینگ جهان

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، مجید آرون معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: سیزدهمین مسابقات دنیای آتش نشانان هر دو سال یک بار برای سنجش آمادگی جسمانی، برقراری ارتباط بین آتش نشانان و محک زدن توان آن ها، برگزار می گردد که آتش نشانان منتخب تهرانی نیز وارد رقابت با 52 کشور دنیا شدند.

درخشش آتش نشانان در مسابقات جهانی و ورود به رنکینگ جهان

وی اضافه کرد: این دوره از رقابت ها از 10 تا 17 سپتامبر در چانگجوی کره جنوبی برگزار گردید و 10 ورزشکار آتش نشان اعزامی از تهران به این مسابقات توانستند با کسب 35 مدال شامل 18 طلا، 12 نقره و 5 برنز در جمع بیش از 6 هزار و 800 آتش نشان از 52 کشور جهان، رتبه پنجم را کسب نمایند.

به گفته این مقام مسئول آتش نشانان تهرانی با درخشش در رشته های پاور لیفتینگ، شنا، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، مچ اندازی، بادی بیلدینگ، دو 100متر، دو 110 متر با مانع، دو 200 متر، دو 400 متر، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرش طول، پرش با نیزه، پرش ارتفاع، پرش 3 گام و پرتاب نیزه موفق به کسب مدال شدند.

گفتنی است؛ در این مسابقات آتش نشانان هنگ کنگ، کره جنوبی و روسیه رتبه اول تا سوم این رقابت ها را کسب نموده و تیم اعزامی تهران موفق شد برای اولین بار در رنکینگ این مسابقات قرار گرفته و رتبه 5 را دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 871

به "درخشش آتش نشانان در مسابقات جهانی و ورود به رنکینگ جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش آتش نشانان در مسابقات جهانی و ورود به رنکینگ جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید