دختران ووشوکار قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می نمایند

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، سمانه سلیمانی در نشست خبری هیئت ووشوی استان قم به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار که شامگاه سه شنبه در دفتر هیئت ووشوی استان قم برگزار گردید، گفت: ووشوی قم در بخش بانوان دارای استعدادهایی است که باید در مسیر درست راهنمایی و پشتیبانی شوند و برای این منظور، عزمی جدی در هیئت ووشوی استان قم وجود دارد.

دختران ووشوکار قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می نمایند

وی اضافه نمود: عملکرد مثبت تیم اعزامی بانوان ووشوکار قم به مسابقات سبک شائولین چوان با کسب 5 مدال، نشان داد اگر بانوان ما در شرایط تمرینی منظمی قرار گیرند و به طور جدی به مقوله ووشوی بانوان در قم پرداخته گردد می توانیم در آینده ثمرات این سرمایه گذاری را مشاهده کنیم.

نایب رئیس بانوان هیئت ووشوی استان قم گفت: اعزام تیم ووشوی بانوان قم به مسابقات دسته اول کشور در صدر برنامه های حوزه بانوان هیئت ووشو واقع شده است و توان حضور در لیگ برتر برای ما در حال حاضر وجود ندارد اما شرکت در مسابقات دسته اول، تجربه ارزشمندی برای دختران ووشوکار جوان ما خواهد بود که قرار است مهر ماه برگزار گردد.

سلیمانی بیان داشت: در ماه های باقی مانده از سال برنامه های متنوعی برای کمک به ووشوی بانوان استان در نظر گرفته گردیده که اعزام تیم منتخب بانوان قم به مسابقات سبک فن زی چوان قهرمانی کشور، میزبانی مسابقات بانوان مهاجر سبک لو هان چوان در شهریور و برگزاری مسابقات ووشوی بانوان قهرمانی استان قم در 4 رده سنی در شهریور ماه در جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به میزبانی قم از مسابقات ووشوی بانوان کشور در سبک لو هان چوان مطرح کرد: این مسابقات از 14 تا 16 شهریور برگزار می گردد ضمن این که اعزام تیم منتخب ووشوی بانوان قم در دو بخش تالو و ساندا به مسابقات انتخابی تیم ملی در آبان ماه، اعزام تیم منتخب جوانان دختر قم به مسابقات انتخابی تیم ملی و برگزاری دوره های آموزشی برای بانوان ووشوکار و مربیان استان قم از دیگر برنامه ها در حوزه زنان است. نایب رئیس بانوان هیئت ووشوی استان قم توضیح داد: به عنوان یک طرح استعدادیابی برای توسعه تالوی دختران در قم، با استفاده از اساتید کاربلد از رشته ژیمناستیک قصد داریم نونهالان مستعد فعال در رشته ژیمناستیک را که از نظر بدنی، استعداد رشد در تالو را دارد به سمت فعالیت قهرمانی در تالو جذب کنیم و روی آن ها سرمایه گذاری کنیم.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 480

به "دختران ووشوکار قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران ووشوکار قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید