داورزنی: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس احتیاج به زمان دارد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران ، محمدرضا داورزنی در سرانجام مجمع فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، می گوید: با توجه به مدال ارزشمند واترپلو در بازی های آسیایی جاکارتا جرقه های امید در خانواده شنا ایجاد شد و نشان داد که می توان در سایه وحدت و استفاده از سایر ظرفیت ها به موفقیت رسید. یکی از موضوعاتی که وزارت ورزش به دنبال آن است اصلاح قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی است. وقتی اماکن ورزشی به مزایده گذاشته می گردد از جیب مردم هزینه می گردد. متأسفانه مجموع پولی که در این خصوص از جیب ورزش کشور می رود کمتر از درآمدی است که از آن حاصل ما می گردد.

داورزنی: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس احتیاج به زمان دارد

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره پایان قانون منع استفاده از بازنشستگان در ورزش، اینطور شرح میدهد: وقتی مجبور هستیم تغییراتی در فدراسیون ها و هیأت های استانی به وجود آوریم باید طبق قانون عمل کنیم که فرایندی زمان بر است. 70 درصد کارها صورت گرفته است و 30 درصد باقی مانده هم تا زمان معین شده انجام خواهد شد. او مدیرعامل پرسپولیس و اینکه با توجه به این قانون باید 15 آذر ماه از سرخ پوشان جدا گردد از طرفی با توجه به خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس آیا می تواند به فعالیتش ادامه دهد یا خیر، معتقد است: کلیات موضوع خصوصی سازی در دستور کار دولت قرار گرفته است و در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسیده است اما چه زمانی اجرا گردد و از کی می توانیم این دو باشگاه را خصوصی بدانیم احتیاج به زمان دارد. هیأت مدیره و مجمع دو باشگاه درباره بازنشستگان سرخابی ها تصمیم گیری خواهد نمود. دو باشگاهی که به نوعی دولتی هستند هیأت مدیره درباره افرادی که شامل این قانون می شوند تصمیم خواهد گرفت و طبیعی است از توانمندی افرادی که مانند گرشاسبی و سایر دوستان حاضر در این دو باشگاه به خوبی استفاده خواهد شد چه در بخش خصوصی و چه با عناوین دیگری در این دو باشگاه اما چه زمان و چه موقعی احتیاج به زمان دارد.

داورزنی درباره پیگیری ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال برای دریافت نامه بازگشت به کار و اینکه با توجه به بازنشستگی ضیایی از وزارت کشور آیا وی باید به همان مسئولیت قبلی برگردد یا نه، می گوید: ضیایی اگر شامل قانون جامع ایثارگری گردد به عنوان کارمند دولت تلقی می گردد و فرقی نمی کند در کدام نهاد مشغول به کار گردد اما با توجه به طرح موضوع در مراجع مربوطه باید دید چه زمانی به نتیجه می رسد و آیا با درخواست بازگشت به کار ضیایی موافقت می گردد یا نه و دستگاه های اجرایی تا 15 آذر ماه فرصت دارند. او اشاره ای به اینکه آیا سرپرستان فدراسیون ها مجاز به حضور در انتخابات هستند یا نه، دارد:90 درصد سرپرستانی که منصوب شده اند قبل از انتصاب قول داده و اعلام نموده اند که قصد کاندیداتوری ندارند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1297

به "داورزنی: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس احتیاج به زمان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس احتیاج به زمان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید