داورزنی: بازیکن تیم ملی نباید از جیب هزینه کند، ذهن ورزشکار نباید درگیر خوابگاه، غذا و تجهیزات باشد

به گزارش دور زمین، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ایران گفت: بازیکن تیم ملی نباید از جیب هزینه کند، وقتی متوجه می شویم هزینه اعزام با ورزشکار است آن را لغو می کنیم و می گوییم اسپانسر بیاورید. - اخبار ورزشی -

داورزنی: بازیکن تیم ملی نباید از جیب هزینه کند، ذهن ورزشکار نباید درگیر خوابگاه، غذا و تجهیزات باشد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: مدتی بود برای بازدید با شعبانی بهار صحبت نموده بودیم تا این کمپ در شان ورزشکاران باشد. یکی از دلایل اصرار ما بر استقرار فدراسیون در اینجا همین بود. اینکه در گذشته چه بوده را ورود نمی کنیم . اگر انتظار حضور قدرتمندانه داریم باید امکانات اقامتی و تجهیزات شما در حد انتظارت باشد و دغدغه خواب و غذا و تیر و کمان نداشته باشید.

وی اضافه نمود: بازیکن تیم ملی نباید از جیب هزینه کند. وقتی متوجه می شویم هزینه اعزام با ورزشکار است آن را لغو می کنیم و می گوییم اسپانسر بیاورید. این نه در شان نظام و نه در شان یک ایرانی است که اینگونه اعزام گردد. باید فدراسیون در مسیری برود که ورزشکار دغدغه نداشته باشد و بار مالی بر روی دوش خانواده ها نباشد. سرمربی تیم کامپوند: تهیه لوازم مصرفی با شرایط دلار برای ورزشکار سخت است، سرمربی ریکرو: در خواست اردوی مشترک و بدون مرزی داریم

داورزنی تاکید نمود: بهانه زیاد است اما اینکه بگوییم راه چاره وجود ندارد درست نیست. باید کوشش کنیم که کمپ زودتر درست گردد و فضای نه چندان مطلوب از ضایعات از بین برود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: آن طرف دریاچه کمپ دختران والیبالیست را ببینید. همه امکانات لازم برای اقامت را دارند. قطعا برای تیروکمان هم با پیگیری های شعبانی بهار و حمایت وزارت ورزش شدنی است. با یاری شرکت توسعه و معاون مالی وزارت ورزش به این وضعیت سر و سامان داده می گردد.شعبانی بهار هم منابعی را تامین خواهد نمود.این امکانات و فضا در خور شان تیراندازی با کمان نیست. برطرف مسائل در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته است.

وی توضیح داد: در راستای المپیک و سفرهای مهم برای دریافت سهمیه، چیزی کم نمی گذاریم و سفرهای ضروری را انجام داده و خواهیم داد. ممکن است از نظر نفرات فشرده تر نموده باشیم ولی تیم ها حمایت می کنیم تا در بهترین شرایط اعزام شوند. شما باید دغدغه مسابقات داشته باشید و نباید ذهن شما درگیر خوابگاه و غذا و تجهیزات باشد. همانطور که انتظار داریم تمرکز روی برنامه و تمرینات داشته باشید از خودمان و شعبانی بهار هم انتظار داریم امکانات بهره برداری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1278

به "داورزنی: بازیکن تیم ملی نباید از جیب هزینه کند، ذهن ورزشکار نباید درگیر خوابگاه، غذا و تجهیزات باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: بازیکن تیم ملی نباید از جیب هزینه کند، ذهن ورزشکار نباید درگیر خوابگاه، غذا و تجهیزات باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید