خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!

به گزارش دور زمین، رپرتاژ آگهی - بازرگانی سیب با یک دهه سابقه درخشان در حوزه خرید و فروش محصولات اپل سعی دارد که بهترین و به روزترین محصولات این برند را به صورت اقساطی برای خریداران مهیا کند. آیفون که شناخته شده ترین محصول برند اپل است همه ساله در انواع و ظرفیت های متفاوتی به بازارهای جهانی عرضه می گردد، قیمت روز افزون ارز باعث می گردد عده ای مایل به خرید یکجا و نقدی این محصولات نباشند، پس خرید اقساطی یک راه چاره بسیار مناسب برای این دسته از خریداران است.

خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!

با روش فروش اقساطی بازرگانی سیب می توانید با حداقل هزینه دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت آیفون 11 در این روزها چیزی حدود بیست و پنج میلیون به صورت میانگین است، این قیمت برای بسیاری دور از باور است، بازرگانی سیب این امکان را می دهد که با پرداخت چهل درصد از مبلغ گوشی بتوانید خرید خود را به جریان بی اندازید، اقساط نیز به صورت ماهانه تا دوازده ماه قابل برنامه ریزی است. بسیاری از خریداران اقساطی مایل هستند تا میزان اقساط و تعداد اقساط را خود را مناسب با شرایط و هزینه های دیگر خود تغییر دهند.

لذت خرید اقساطی از بازرگانی سیب در چه چیزی است؟

هر نوع خریدی مزیت های خاص خود را دارد، خرید اقساطی با توجه به امکاناتی که بازرگانی سیب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. با خرید اقساطی گوشی آیفون از بازرگانی سیب می توانید از تسهیلات ویژه ای برای خرید دیگر محصولات این برند از بازرگانی سیب بهره ببرید. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خریداران بازرگانی سیب می توانند در زمان خرید کارت وی آی پی بازرگانی سیب را تهیه و از امکانات ویژه آن بهره مند شوند. خدمات پشتیبانی نرم افزاری تا دو سال پس از خرید، خدمات رایگان ارسال به اپل استور خرابی دستگاه، خدمات رایگان تعویض محافظ صفحه شکته به مدت 1 سال و خدمات تعمیرات بدون دریافت هزینه دستمزد.

تمام فرایند خرید اقساطی چقدر به طول می انجامد؟

برای خرید یک گوشی آیفون 11 پرو به صورت قسطی لازم نیست که مدارک خاصی را به فروشگاه ارسال کنید و یا ضامن داشته باشید، تمام مراحل خرید در بازرگانی سیب به صورت حضوری و در کمتر از یک ساعت قابل انجام است و پس از خرید می توانید از گوشی خریداری شده بهره ببرید. بهتر است قبل از رزرو ساعت و روز مراجعه با سامانه محسابه گر اقساطی تعبیه شده در صفحه اصلی سایت به آدرس Bazarganisib.com با انتخاب مدل گوشی مورد نظر خود از میزان اقساط و پیش پرداخت مطلع شوید. پس از آن می توانید با تماس با کارشناسان فروش بازرگانی سیب زمان خرید خود را نهایی کنید.

مدارک مورد احتیاج برای خرید اقساطی

خرید اقساطی گوشی آیفون در بازرگانی سیب با دسته چک صیاد امکان پذیر خواهد بود همچنین صاحب حساب به همراه کارت ملی خود نیز باید در روز خرید حضور داشته باشد، بعلاوه یک پرینت از حساب متصل به دسته چک نیز مورد احتیاج است که می توان آن را بانک تهیه کرد و یا به صورت آنلاین به متصدی فروش ارائه کرد. تعداد چک های اقساط حداقل سه چک و حداکثر دوازده چک خواهد بود که مبلغ چک ها نیز سقف نخواهد داشت. گفتنی است در روز خرید قراردادی بین بازرگانی سیب و خریدار به امضا می رسد که شرایط خرید را به صورت جزئی در خود جای داده است. توجه داشته باشید خرید تنها به صورت حضوری و در فروشگاه بازرگانی سیب قابل انجام است و تنها با دسته چک صیاد امکان پذیر است، سفته، سند و هرگونه اوراق دیگری برای ضمانت مورد قبول نخواهد بود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3221

به "خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!" امتیاز دهید

2 کاربر به "خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید