قیمت آیفون 15 اولترا شاید بسیار بیشتر از آیفون 14 پرو مکس باشد

به گزارش دور زمین، اگر برای خرید آیفون 15 اولترا در سال 2023 برنامه داشتید به نظر می رسد باید بودجه خود را به شکل محسوسی افزایش دهید چون این گوشی شاید با قیمت بیشتری از آیفون 14 پرو مکس عرضه گردد.

قیمت آیفون 15 اولترا شاید بسیار بیشتر از آیفون 14 پرو مکس باشد

اپل سال جاری هم مثل دو نسل قبل از چهار مدل گوشی رونمایی کرد؛ با این تفاوت که اینبار به جای مدل مینی از یک مدل 6.7 اینچی تحت عنوان پلاس رونمایی شد. اپل امیدوار بود مردم به خاطر مقدار بزرگ این گوشی و امکانات و قابلیت های آن به خریدش تمایل نشان دهند اما تجهیز مدل های پرو و پرو مکس به قابلیت های بسیار بیشتر و مجذوب کننده تر باعث شده اغلب کاربران به خرید این دو مدل روی بیاورند.

از آن جایی که فروش گوشی های گران قیمت برای شرکت ها سود بیشتری به همراه دارد، اپل ظاهرا تصمیم دارد همین رویه را ادامه دهد و برای سری آیفون 15 هم تفاوت بین مدل های استاندارد و پرو را محسوس نگه دارد. اما اینطور که به نظر می رسد، قرار است یک گوشی تحت عنوان آیفون 15 اولترا را ببینیم که در مقایسه با مدل پرو امکانات و قابلیت های بیشتری از فقط مقدار و ظرفیت باتری خواهد داشت. همانطور که می دانید، آیفون های پرو و پرو مکس کنونی فقط از لحاظ مقدار و در نتیجه ظرفیت باتری با یکدیگر متفاوت هستند اما آیفون 15 اولترا در واقع تنها مدل پریمیوم از پرچم داران نسل بعد اپل خواهد بود.

همین موضوع سبب شده این شایعه به وجود بیاید که اپل شاید بخواهد این محصول را با قیمت بسیار بیشتری راهی بازار کند. فعلا گفته می گردد با افزایش قیمت 200 دلاری برای این محصول در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس روبرو خواهیم بود. LeaksApplePro که یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری محسوب می گردد و اطلاعات درست زیادی را هم تا به امروز منتشر نموده مدعی شده آیفون 15 اولترا حداقل 100 و حداکثر 200 دلار گران تر از آیفون 14 پرو مکس خواهد بود. با این اوصاف باید انتظار داشته باشیم این محصول در بازار آمریکا با قیمت پایه 1200 یا 1300 دلار به فروش برسد تا بدین ترتیب حتی از گلکسی S اولترا هم گران تر باشد.

افشاگر یادشده می گوید چون آیفون 15 اولترا قطعات پیشرفته تری دارد و قیمت آن ها هم بالا رفته، اپل چاره ای جز افزایش قیمت این گوشی ندارد. حال باید منتظر ماند و دید طی ماه های آینده آیا به این شایعه دامن زده می گردد یا خیر.

منبع: Toms Guide

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5878

به "قیمت آیفون 15 اولترا شاید بسیار بیشتر از آیفون 14 پرو مکس باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آیفون 15 اولترا شاید بسیار بیشتر از آیفون 14 پرو مکس باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید