خبرنگاران 20 روستای بخش کلاشی جوانرود با کمبود آب روبرو است

به گزارش دور زمین، کرمانشاه ـ خبرنگاران ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: از 46 روستای بخش کلاشی شهرستان جوانرود 20 روستای آن به دلیل کاهش نزولات آسمانی با کمبود آب روبرو است.

خبرنگاران 20 روستای بخش کلاشی جوانرود با کمبود آب روبرو است

به گزارش خبرنگاران؛ علیرضا کاکاوند عصر دوشنبه در بازدید از روستاهای بخش کلاشی شهرستان جوانرود و آنالیز مسائل این روستاها با حضور کننده اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر به 9 روستای این بخش به صورت تانکر سیار آبرسانی می گردد.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل کاهش نزولات آسمانی و اثرات زلزله سال 1396 بعضی از سراب ها و چشمه های روستاهای شهرستان جوانرود که منبع تامین آب شرب بودند، دچار کم آبی و یا به طور کلی خشک شده اند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه افزود: تمام کوشش شرکت آب و فاضلاب این است که با همکاری و همراهی کننده منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جوانرود مسائل موجود را رفع و بتوانیم آب شرب سالم و بهداشتی را به منزل مشترکین برسانیم.

کاکاوند گفت: از مردم انتظار داریم با انجام کنتورگذاری و در اختیار قرار دادن بعضی از منابع تامین آب شرب، به امور آبفا شهرستان جوانرود، ما را در گذر از این کم آبی همراهی کنند.

وی تاکید نمود: با توجه به مسائل کمبود آب و کاهش آب دهی بعضی از منابع تامین آب شرب، از مردم درخواست داریم با مدیریت بهینه مصرف آب، ارزش گذاری به این نعمت الهی را فراموش نکنند و امکان برخورداری هم نوعان خود از آب شرب سالم و پایدار را فراهم سازند.

بخش کلاشی شامل 46 روستا با تعداد 2هزار و 225 خانوار و جمعیتی بیش از 9هزار نفر است.

شهرستان جوانرود با جمعیت دارای 22 هزار مشترک آب و فاضلاب است که 6 هزار مشترک آن در روستاهای این شهرستان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4225

به "خبرنگاران 20 روستای بخش کلاشی جوانرود با کمبود آب روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 روستای بخش کلاشی جوانرود با کمبود آب روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید