خبرنگاران شریعتمداری: امام خمینی (ره) ملت را تبدیل به امت کرد

به گزارش دور زمین، تهران - خبرنگاران - مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه امام راحل ملت را تبدیل به یک امت کرد، گفت: رمز اقتدار ما تکیه بر باورها، رمز ماندگاری ما چنگ زدن به ریسمان الهی و رمز گسترش ما اسلام نابی است که مرز نمی شناسد و مرز جغرافیایی نیز مانع آن نیست.

خبرنگاران شریعتمداری: امام خمینی (ره) ملت را تبدیل به امت کرد

حسین شریعتمداری یکشنبه شب در ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد جامع شهر دماوند برگزار گشت با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: اتفاقی که 42 سال قبل رخ داد، فقط تغییر یک رژیم نبود بلکه ماجرا بزرگ تر از آن بوده و با گذر ایام، عظمت آن بیشتر نمایان شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعثت دوباره و در اصل موضوع و گزاره ها همانند بعثت پیامبر(ص) بود، ادامه داد: امام راحل با غبار زدایی، اسلام ناب و اسلامی که در صدر اسلام ظهور و بروز یافت را دوباره عرضه کرد.

شریعتمداری گفت: یکی از ویژگی های اسلام ناب، ظلم ستیزی است که می توان نکته اصلی و ماهیت اسلام ناب دانست و اسلامی که این ویژگی را نداشته باشد، اسلام نخواهد بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه این اسلام جوشان است و اینگونه نیست که پس از مدتی به اتمام برسد، گفت: گرچه دشمنان سعی فراوان دارند، اقوام را در مقابل هم قرار دهند اما ویژگی اسلام ناب این است که به عنوان یک باور مورد قبول همگان و به ملت ها و اقوام چسبیده است.

وی افزود: دشمن با تمام توان در تلاش است تا از جایگاه خود غافل شویم و هیچ گاه از فعالیت های خود دست بردار نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهترین تعبیر برای دشمن همان شیطان بزرگ است، افزود: شیطان هیچگاه دوست ما نیست و نمی توان به عنوان یک رقیب آن را قلمداد کرد.

شریعتمداری شرح داد: میدان های درگیری دشمن عوض خواهد شد، اما اصل نزاع وجود دارد و آنچه که ما نیاز داریم شناخت دشمن و اهداف آن است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه برخی از ترفندهای دشمن نخ نما شده است، مطرح کرد: نفوذ در ساختار، ایجاد ناامیدی و بد بینی و تغییر تابلو و موضع از جمله ترفندهای دشمن است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4131

به "خبرنگاران شریعتمداری: امام خمینی (ره) ملت را تبدیل به امت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شریعتمداری: امام خمینی (ره) ملت را تبدیل به امت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید