خبرنگاران سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید

به گزارش دور زمین، ساری- خبرنگاران- همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید.

خبرنگاران سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید

عقیل محمودی سفیدکوهی معاون فرماندار نکا امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در دومین روز از چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی،سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید.

وی گفت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها حدود 15میلیارد ریال در بخش های گردشگری، آبخیزداری منابع طبیعی و بهزیستی هزینه شده است.

محمودی اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف گردشگری در بخش اقامتگاه های بوم گردی و طرح های گردشگری با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال، سه طرح بهزیستی شامل طرح های اشتغال زایی و افتتاح خانه محروم با اعتبار سه میلیارد و 700 میلیون ریال و طرح آبخیزداری منابع طبیعی روستای چلمردی با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال از جمله طرح های افتتاح شده امروز بود.

معاون فرماندار نکا با تاکید بر بزرگداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: همه ما در قبال انقلاب و نظام مسئول هستیم و باید دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنیم و دهه فجر فرصت مناسبی است تا عملکردها، پیشرفت کشور و دستاوردهای انقلاب و نظام به مردم بازگو گردد.

محمودی توضیح داد: عزت و اقتدار انقلاب ما و نائل شدن بر تمامی توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا به امروز در سایه حضور همیشه مردم در تمامی صحنه های نظام جمهوری اسلامی است که باید قدردان این حضور باشیم و ضمن گره گشایی از مسائل مردم، عملکردهای دولت و نظام بدرستی برای مردم تبیین گردد.

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 66 طرح با اعتبار 850 میلیارد ریال در شهرستان نکا مازندران کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4144

به "خبرنگاران سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید