خبرنگاران برگزیدگان جشنواره ملی عکس شهریاران در سمنان معرفی شدند

به گزارش دور زمین، سمنان- خبرنگاران- برگزیدگان جشنواره ملی عکس شهریاران شامل بخش های تک عکس حرفه ای، مجموعه عکس و تجربه، در آیینی در سالن کنفرانس شهرداری سمنان معرفی شدند.

خبرنگاران برگزیدگان جشنواره ملی عکس شهریاران در سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، به انتخاب هیات داوران، اسامی برگزیدگان جشنواره ملی عکس شهریاران اعلام شد و در بخش تک عکس حرفه ای، محمد رضایی از مازندران رتبه اول، میلاد حدادیان از خراسان رضوی رتبه دوم و احمد صالحی از اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

بعلاوه حامد ملک پور از تهران، حمیدرضا بازرگانی از زنجان و سیدعلی حسینی فر از تهران در بخش تک عکس حرفه ای شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش مجموعه عکس، حامد ملک پور از تهران رتبه اول، محمد آهنگر از خوزستان رتبه دوم و احمد ظهرابی از قم رتبه سوم را کسب کردند.

بعلاوه هادی دهقان پور از خراسان رضوی، محمد رضایی از مازندران و سیدعابد میرمعصومی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران) استان سمنان شایسته تقدیر شناخته شدند.

برگزیدگان بخش تجربه این جشنواره هم سیدمطهره عطایی قوچانی و سیده ماجده عطایی قوچانی از خراسان رضوی، محمدعلی طاهریان و سیدپارسا سیدعلیان از سمنان و کارو احمدی از کرمانشاه بودند.

70 اثر در بخش تک عکس حرفه ای به نمایشگاه ملی عکس شهریاران راه یافت که در بین آن ها یک اثر از میرمعصومی عکاس خبرنگاران سمنان به چشم می خورد.

هیات داوران جشنواره ملی عکس شهریاران متشکل از افشین بختیار، امیرعلی جوادیان و خسرو به آیین بود و در مجموع یکهزار و 995 اثر از 401 عکاس 25 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی عکس شهریاران ارسال شد. نمایشگاه عکس مجازی این جشنواره در تارنما به نشانی اینترنتی https://shahryaran.semnan.ir قابل مشاهده است.

کودک و محیط زیست، کودک و فضای بازی ایمن، کودک و مشارکت در تصمیم گیری شهری، کودک و معماری شهری، کودک و آیین های سنتی ملی و مذهبی، کودک و نشاط افزایی، کودک و کتابخوانی، کودک و هویت شهری، از جمله موضوعات بخش های مختلف نخستین جشنواره ملی شهریاران بود.

پیش از این، جشنواره شهریاران سه دوره در سطح شهر سمنان برگزار گردید و این دوره برای نخستین بار در سطح ملی با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،شهرداری، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل کتابخانه های عمومی استان ، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ، مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم شهرداری، و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4478

به "خبرنگاران برگزیدگان جشنواره ملی عکس شهریاران در سمنان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزیدگان جشنواره ملی عکس شهریاران در سمنان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید