جواد نکونام: در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم، هر چه زمان بگذره فولاد منسجم تر و پیروز تر خواهد شد

به گزارش دور زمین، قطعا در نیم فصل اگر تیم تقویت گردد، شرایط خیلی بهتر از این خوادهد شد.

جواد نکونام: در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم، هر چه زمان بگذره فولاد منسجم تر و پیروز تر خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که به حمایت طرفداران احتیاج داریم، گفت: هر چقدر بگذرد مطمئن باشید که منسجم تر، بهتر و پیروز تر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با نساجی از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی سختی داریم زیرا نساجی با کمترین تغییرات در لیگ برتر حضور دارد. ضمن این که این تیم در امر گلزنی پیروز و تیمی است که خوب گل می زند و خط حمله خوبی دارد. با توجه به شناختی که از تیم حریف داریم، کوشش می کنیم فردا یک بازی خوب و همراه با تاکتیک مورد نظر را ارائه دهیم تا در نهایت بتوانیم به پیروزیت برسیم.

احتیاج به زمان برای هماهنگی بیشتر

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییرات خوبی که فولاد سال جاری در خط دفاع داشته است، در هفته های اخیر شاهد تحول خوبی در خط حمله تیم بوده ایم، آیا به آن چه در فاز حمله مدنظر بوده است، رسیده اید؟ عنوان نمود: از روز اول که به این جا آمدم صحبتم این بود، تیمی که دچار تغییر و تحول شده است، احتیاج به زمان دارد. می بینید که تیم در تمام زمینه ها در حال پیشرفت است و نه تنها خط دفاع و خط فوروارد، بلکه تمام خطوط فولاد حرکت رو به جلو خوبی دارند. من به خط خاصی نگاه نمی کنم و به تیم نگاه می کنم و نسبت به تیم تصمیم گیری می کنم. این روند رو به رشد را در تیم می بینم و با توجه به تجربه ای که در فوتبال دارم این صحبت را دارم. به هر حال تیمی که این قدر تغییر و تحول داشته است، برای رسیدن به اهداف خود احتیاج به زمان دارد. هر چقدر بگذرد مطمئن باشید فولاد منسجم تر، بهتر و پیروز تر خواهد شد.

کوشش برای کسب بهترین صندلی

نکونام ادامه داد: با توجه به این که سال جاری تنها می توانستیم شش بازیکن جذب کنیم، قطعا در نیم فصل اگر تیم تقویت گردد، شرایط خیلی بهتر از این خواهد شد. همان طور که روز اول گفتم و باز هم می گویم تمام کوشش مان را می کنیم و تمام توان مان را به کار می گیریم تا بتوانیم بهترین صندلی مان را برای باشگاه فولاد به دست آوریم و طرفداران را خرسند کنیم.

وی در مورد نساجی نیز خاطر نشان کرد: فوتبال به این صورت نیست که بگوییم حریف، خط حمله و خط دفاع اش قوی است یا در خط دیگر دچار ضعف هستند، در هر صورت نساجی در خط حمله خوب است اما همواره در تمام بازی ها تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و به تمام تیم ها احترام می گذاریم ولی وقتی وارد زمین می شویم با تمام وجود کوشش می کنیم تا تاکتیک خودمان را پیاده کنیم و به پیروزیت برسیم.

وجود حمایت صد درصدی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال آیا حمایت لازم از تیم صورت می گیرد تا سال جاری فولاد بتواند در نمیه بالایی جدول باقی بماند؟ گفت: حمایت صد درصدی از تیم وجود دارد. خدا را شکر آقای آذری واقعا زحمت می کشد و تمام وقت دنبال انجام کارهای تیم است تا به پیروزیت برسد که از او قدردنی می کنم. آقای محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد نیز همواره کنار ما بوده است. در پیروزیت یک تیم تنها یازده نفر دخیل نیستند، بلکه باشگاه، شرکت و طرفداران نیز همه به صورت زنجیروار به هم وصل هستند و برای رسیدن به پیروزیت همه به هم احتیاج داریم. رسانه ها نیز در این پیروزیت نقش مهمی دارند. زیرا شما رسانه ها هستید که اخبار را به مردم اطلاع رسانی می کنید. همه این ها می توند به یک تیم برای رسیدن به پیروزیت یاری کند. به این صورت نیست که برد یک تیم برای یکی دو نفر باشد. پیروزیت برای کل مجموعه است نه یک تیم.

وی در انتها اظهار کرد: فردا یک بازی نود دقیقه ای داریم و باید کوشش کنیم تا به پیروزیت برسیم. قطعا تمام کوشش مان را می کنیم و نتیجه هر چه شد، خدا را شکر می کنیم ولی تمام کوشش مان را می کنیم که به پیروزی برسیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2143

به "جواد نکونام: در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم، هر چه زمان بگذره فولاد منسجم تر و پیروز تر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد نکونام: در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم، هر چه زمان بگذره فولاد منسجم تر و پیروز تر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید