جمهوری آذربایجان: ارمنستان آتش بس را نقض کرد

به گزارش دور زمین، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام نمود که نیرو های مسلح ارمنستان آتش بس در مرز میان دو کشور را نقض نموده است.

جمهوری آذربایجان: ارمنستان آتش بس را نقض کرد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای ارمنستان را به نقض آتش بس انسان محبت آمیز در محدوده مرزی دو کشور متهم کرد.

در این بیانیه آمده است: از ساعت 8:01 تا 8:10 صبح مواضع یگان های نظامی که در مناطق تووز و آگاستاوا آذربایجان مستقر بودند از سوی دشمن و از منطقه بیرد ارمنستان هدف تیراندازی قرارگرفتند.

وزارت دفاع آذربایجان اضافه نمود: یگان هایی از نیرو های مسلح ارمنستان بار دیگر مواضع ارتش آذبایجان را در مرز میان دو کشور با خمپاره و مسلسل هدف قرار دادند.

دور جدید درگیری های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه 27 سپتامبر شروع شد. جمهوری آذربایجان گفته است نیرو های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره باغ شلیک نموده و سبب شده اند تا چندین نفر از غیرنظامیان جان خود را از دست بدهند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات قره باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می نمایند که حملات هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.

با وجود کوشش های بین المللی به ویژه کشور های همسایه برای حل و فصل مناقشه قره باغ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان و برقراری سه دور آتش بس میان دو کشور، تنش های نظامی در منطقه قره باغ همچنان ادامه دارد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3359

به "جمهوری آذربایجان: ارمنستان آتش بس را نقض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان: ارمنستان آتش بس را نقض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید