تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب قشم

به گزارش دور زمین، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تکمیل شبکه آبرسانی 24 در تمامی نقاط جزیره وهمچنین تکمیل شبکه فاضلاب در شهرهای مختلف باید دردستور کار قرار گیرد.

تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب قشم

افشار فتح الهی امروز در جلسه ستاد سفر قشم با شهرداران جزیره قشم گفت: برطرف نواقص موجود و تکمیل زیرساخت های اولیه باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا سازمان منطقه آزاد قشم آمادگی همکاری با تمامی ادارات، نهادها و مردم خونگرم جزیره را دارد.

وی با بیان اینکه بسکمک از مسائل موجود، ماحصل نیازهای زیرساختی است که در طول سالیان باید به خاتمه می رسیده، گفت: در این مدت کم کوشش کردیم اقدامات کوتاه مدت و مدیریتی را در دستور کار قرار دهیم تا از زمان، بودجه و امکانات، نهایت بهره را ببریم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بسکمک از مسائل احصا و آنالیز شده اما برطرف آن نیازمند زمان بلندمدت تری است که با کمک تمامی ارگان ها و نهادها، کوشش داریم بعد از خاتمه نوروز، برنامه ریزی در راستای افزایش رفاه عمومی را فراهم کنیم.

وی گفت: احداث 60 سرویس بهداشتی قابل جابجایی در مدت 3 ماه و نظم دهی به مسافران نوروزی مهمترین برنامه ای بود که می شد در این مدت کوتاه به آن دست یافت.

فتح الهی بعلاوه کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای و بعلاوه به صفر رسیدن فوتی های جاده ای را یکی از دستاورهای ستاد تسهیلات سفر در نوروز سال جاری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تداوم برطرف نقاط حادثه خیز، شاهد افزایش و ارتقای ایمنی جاده های شهری باشیم.

میرداد میردادی، شهردار شهر قشم نیز در این جلسه گفت: خدمات خوبی به وسیله ستاد خدمات سفر پیش بینی شد که موجب خدمات رسانی شایسته به گردشگران شده و اکنون با اقدامات اجرا شده، شاهد رضایت بسکمک از گردشگران هستیم و امیدواریم مسائل موجود با برنامه ریزی برای سال های آینده مرتفع گردد.

احمد رحیمی هلری، شهردار لافت هم گفت: از شروع فعالیت لافت به عنوان شهر، سازمان منطقه آزاد قشم همیشه حامی و کمکگر ما بوده است. کمپ پارک لافت، به عنوان یکی از اقدامات عمرانی در این بخش، ضمن ایجاد فضای خدماتی شایسته، موجبات نشاط مردم و رضایت گردشگران را فراهم نموده است.

شهرداران درگهان، طبل، رمکان و سوزا هم با ارزیابی مثبت از خدمات ستاد سفر قشم آمادگی خود مبنی بر همکاری همه جانبه و هم افزایی تمام نهادها برای خدمت رسانی به گردشگران را اعلام کردند.

خبرنگاران هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5743

به "تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید