توقف به روز رسانی نسخه چهارم اندروید Q بتا تا اطلاع ثانوی

به گزارش دور زمین، شرکت گوگل به روزرسانی نسخه چهارم اندروید Qبتا را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد. علت اصلی این اقدام حل مشکلاتی است که در حال حاضر برای اندروید Q نسخه بتا اتفاق افتاده است.

توقف به روز رسانی نسخه چهارم اندروید Q بتا تا اطلاع ثانوی

این موضوع به این دلیل اتفاق افتاده که بسیاری از کاربران اندرویدی نسبت به ضعف نسخه فعلی اندروید اعلام نارضایتی نموده اند و با مشکلاتی متعدد در مورد این نسخه رو به رو شده اند.

در تاریخ 5 ژوئن، گوگل چهارمین نسخه اندروید Q بتا را معرفی کرد. بسیاری از کاربران مشتاق آنالیز این نسخه بودند و به سرعت این نسخه را روی گوشی های خود نصب کردند اما پس از روزهای اول، به مرور نرخ شکایات از این نسخه افزایش پیدا کرد. برای مثال بسیاری از افراد متوجه شدند که نم یتوانند نسخه جدید را نصب نمایند، این کار حتی به صورت دستی نیز امکان پذیر نبود و افراد قادر به دریافت نسخه ای بالا تر از نسخه سوم نبودند.

گوگل این گزارشات را شنیده و در حال حاضر از نصب نسخه چهارم اندروید Q پیشگیری نموده است. این شرکت اعلام نموده این کار به شکل موقت انجام می گردد و به زودی نسخه های جدید اندروید Q ارائه خواهد شد

در حال حاضر زمان به روزرسانی نسخه جدید اندروید 4 بتا نامشخص است اما گوگل وعده داده که اجازه نمی دهد این موضوع بیش از حد طول بکشد.

،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1839

به "توقف به روز رسانی نسخه چهارم اندروید Q بتا تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف به روز رسانی نسخه چهارم اندروید Q بتا تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید