توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر

به گزارش دور زمین، محبوبیت قطر به عنوان سرزمینی برای زندگی و مهاجرت و هم مقصدی برای سفرهای تفریحی و توریستی هر روز در حال افزایش است. شهر پایتخت یعنی دوحه یکی از شهرهای پیشرو در منطقه خلیج فارس است که افقی شگفت‌انگیز دارد. این شهر زیرساخت‌های مدرن و گزینه‌های خرید عالی در سطح جهانی دارد و همچنین مقصدی عالی برای دوستداران هنر و فرهنگ است. دوحه به این مشهور شده که مکانی فوق‌العاده گران است، آن هم به لطف تمام امکانات و جلوه‌های زندگی لوکس که در همه جا دیده می‌شوند؛ اما داشتن یک تور ارزان قطر در واقع کاری بسیار آسان است. در ادامه بهترین روش‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و در نتیجه کم کردن قیمت تور قطر تا جای ممکن را به شما معرفی می‌کنیم.

توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌ها برای هر سفر خارجی قیمت بلیت هواپیما است. به خاطر کوتاهی مسافت سفر، قیمت بلیت هواپیما قطر ارزان‌تر از خیلی از مقصدهای گردشگری محبوب در بین ایرانیان است. فرایند گرفتن ویزای قطر ساده است، در نتیجه شما می‌توانید بگردید و بهترین زمان سفر با کمترین هزینه پرواز را پیدا کنید. اگر سفر خود را از طریق قطر ایرویز انجام دهید شانس این را دارید که برای اقامت در هتل‌تان تخفیف بگیرید. این شرکت هواپیمایی گاهی اوقات به مسافرانی که در سفری به مقصد دیگر هستند و در این سرزمین توقف پروازی دارند تخفیف اقامت در هتل‌های مختلف را می‌دهد. در حالی که تخفیف‌ها گستره متنوعی از 10 تا 75 درصد دارند اما ارائه یک شب اقامت مجانی در دوحه خیلی معمول است. این شرکت هواپیمایی همچنین گشت‌های رایگان شهر را هم ارائه می‌دهد که فرصتی عالی برای دیدن جاذبه‌ها هستند، زمانی که چند ساعتی تا پرواز بعدیتان مانده است.

برای داشتن یک تور ارزان قطر، در داخل شهر و نزدیک به سوق‌ها هتل بگیرید. هتل‌ها در کورنیش یا گردشگاه‌های کنار آب در خلیج دوحه گران هستند چرا که منظره‌هایی عالی از افق شهر و خلیج دارند. هتل‌ها در داخل شهر یا نزدیک به سوق‌ها ارزان‌تر هستند؛ با انتخاب این هتل‌ها می‌توانید قیمت تور قطر خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. علاوه بر جاذبه‌هایی که در خود این مناطق وجود دارند شما می‌توانید خود را به راحتی به دیگر جاذبه‌های شهر برسانید. در ضمن دور از مناطق لوکس، رستوران‌های مقرون‌به‌صرفه بیشتری وجود دارند، در نتیجه شما می‌توانید وعده‌های غذایی روزهای سفر خود را در رستوران‌های ارزان، غذاهای خوشمزه نوش جان کنید.

جاذبه‌های زیادی وجود دارند که بازدید از آنها رایگان است، بنابراین می‌توانید یک تور ارزان قطر داشته باشید و از دیدن بسیاری از جاذبه‌های شهر لذت ببرید. یکی از بهترین آنها بزرگترین مجموعه هنرهای اسلامی در جهان است که می‌توانید به رایگان از آن دیدن کنید. موزه هنرهای اسلامی در دوحه به معنای واقعی کلمه شگفت‌انگیز است؛ خود ساختمان موزه یک جواهر معماری است و در داخل، مجموعه گردآوری‌شده از کارهای هنری اسلامی از 3 قاره به نمایش گذاشته شده‌اند. پارک موزه هنرهای اسلامی مکان‌های زیادی برای قدم زدن، پیک‌نیک‌های خانوادگی و لذت بردن از نسیم خنک خلیج دوحه دارد. بهترین ویژگی پارک اما منظره‌های فوق‌العاده زیبای افق نورانی و پر زرق و برق غرب شهر است که می‌توانید از آنجا ببینید.

یک راه دیگر برای لذت بردن از دیدن منظره‌های افق دوحه، سواری قایق‌های چوبی در دریا است. جهاز یک قایق چوبی سنتی است و شما می‌توانید آنها را کرایه کنید تا در اطراف خلیج دوحه بگردید.  جذابیت‌های این گشت دریایی دیدن منظره‌هایی بی‌نظیر از کورنیش، افق شهر، قصر امیر و دیگر جاذبه‌های شهر هستند. گشت‌های جهاز از سفرهای نیم‌روزه همراه با موسیقی و غذا تا یک سواری ساده یک ساعته را شامل می‌شوند. در حالی که اولی یک تجربه گران‌قیمت و لوکس به حساب می‌آید اما شما می‌توانید برای سفرهای ساده بر سر قیمت چانه بزنید و یک انتخاب مناسب با بودجه‌تان داشته باشید تا قیمت تور قطر خود را پایین بیاورید.

سوق واقف به تازگی و به شکل یک بازار قدیمی و سنتی عربی بازسازی شده است. مغازه‌دارها برای جذب بازدیدکنندگان، کالاهای خود را تبلیغ می‌کنند و رستوران‌ها موسیقی زنده دارند. البته توجه داشته باشید که خیابان‌‎های بیرونی سوق توریستی هستند و معمولا قیمت‌های فوق‌العاده بالایی دارند. اگر می‌خواهید در بخش خرید، قیمت تور قطر خود را پایین نگه دارید، باید به سراغ کوچه پس کوچه‌های داخل بازار بروید، جایی که می‌توانید سوغاتی‌ها، ادویه‌ها، چای و عطرهایی با قیمت‌های ارزان پیدا کنید. رستوران‌های داخل بازار هم ارزان‌تر هستند، مکان‌هایی که بیشتر مردم محلی در آنها غذا می‌خورند. همانطور که می‌بینید در یکی از ثروتمندترین و لوکس‌ترین کشورهای دنیا، شما همچنان راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها و در نتیجه داشتن یک تور ارزان قطر دارید.

انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3508

به "توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید