تمام راه های روستایی استان باز است، وقوع 6 ریزش کوه بر اثر زلزله

به گزارش دور زمین، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: شش مورد ریزش کوه بر اثر زلزله در نواحی مختلف استان داشتیم و اکنون همه جاده ها و راه ها پاکسازی شدند.

تمام راه های روستایی استان باز است، وقوع 6 ریزش کوه بر اثر زلزله

به گزارش خبرنگاران، فریبرز کرمی اظهار کرد: زلزله 5.9 ریشتری بامداد امروز (چهارم شهریور) باعث انسداد برخی راه ها در مسیر ثلاث باباجانی به جوانرود و جوانرود به روانسر شد که تمام مسیرها در کوتاهترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه راه دو روستای ثلاث باباجانی نیز به طور کامل مسدود گردیده بود، ادامه داد: با کوشش اکیپ های راهداری راه این روستاها نیز باز شد و اکنون هیچ راه بسته ای در مناطق زلزله زده نداریم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از وقوع شش مورد ریزش کوه هم اطلاع داد و اضافه کرد: این ریزش ها عمدتا در مسیر جوانرود به ثلاث باباجانی بود که به طور کامل پاکسازی گردیده است.

کرمی با بیان اینکه هم اکنون هیچ مشکلی برای تردد در راه های استان وجود ندارد، اضافه کرد: در همان ساعت ابتدای زلزله تمام راه ها بازگشایی شد و اکیپ های راهداری در قالب 28 نفر به همراه 20 دستگاه ماشین آلات سنگین پای کار بودند.

وی گفت: آماده باش اکیپ های راهداری همچنان ادامه دارد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 431

به "تمام راه های روستایی استان باز است، وقوع 6 ریزش کوه بر اثر زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام راه های روستایی استان باز است، وقوع 6 ریزش کوه بر اثر زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید