ترسناکترین جنگل دنیا در رومانی واقع است

به گزارش دور زمین، اگر جانتان را دوست دارید یا با تا سرحد مرگ ترسیدن مشکل دارید به جنگل هویا باچو (Hoia Baciu Forest) رومانی نروید! تجریبات گردشگران در این جنگل و قصه های محلی ها همگی نشان از ترسناک بودن فضای این جنگ دارد، اما چرا هویا باچو به ترسناک ترین جنگل دنیا معروف شده؟

ترسناکترین جنگل دنیا در رومانی واقع است

درست است که جنگل ها جذابیت خاصی دارند اما بعضی از آن ها احساسی از ترس و وحشت را به وجود می آورند. درختان آنقدر انبوه و سربفلک کشیده اند که نمی گذارند نور خورشید فضا را کاملا روشن کنند از طرفی مه غلیظ و صدای جانوران هم فضای جنگل را وهم آورتر می کنند. ترسناک ترین جنگل دنیا در نزدیکی شهر « کلوژ-نپوکا» کشور رومانی قرار دارد، جنگلی به اسم هویا باچو (Hoia Baciu Forest) که می گویند به دست ارواح تسخیر شده است. این جنگل بزرگ 250 هکتار مساحت دارد و اتفاق های عجیبی که در آن رخ می دهد باعث شده که به آن مثلث برمودای رومانی بگویند.

فکر می کنید جنگل هویا باچو برای چه به ترسناک ترین جنگل دنیا معروف شده؟ چون در آن اتفاق های عجیب و ماورائی زیادی می افتد که هیچ توضیحی برایشان وجود ندارد. در این جنگل تا به حال گزارش های زیادی از دیدن ارواح به ثبت رسیده ارواحی که وقت و بی وقت در مقابل چشمان گردشگران ظاهر می شوند. البته شاید ترسناک تر از این ارواح، صورت هایی باشند که در پس زمینه عکس های گردشگران سبز شده اند، صورت هایی که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند و فقط لنز دوربین ها می تواند آن ها را بگیرد! البته اتفاقات عجیب این جنگل فقط محدود به روح و ارواح نیست و در دهه 1970 حتی بشقاب پرنده آدم فضایی ها هم در آن دیده شده است.

بیشتر گردشگرانی که به این جنگل می روند می گویند که از همان لحظه ورود به داخل جنگل احساس ترس و نگرانی وجودشان را پر می کند و هر لحظه فکر می کنند کسی در حال تماشای آن هاست. حتی گیاهان و درختان جنگل هم ظاهری عجیب و ترسناک دارند؛ شبیه همان درختانی که در فیلم های تخیلی و جادوگری می بینیم. «هویا باچو»، در واقع چوپانی بود که به همراه 200 گوسفندش در این جنگل ناپدید شد و دیگر هیچ وقت پیدا نشد برای همین اسم این جنگل را به نام این چوپان نامگذاری کردند. آنقدر داستان و افسانه پشت این جنگل وجود دارد که بیشتر مردمی که در نزدیکی این جنگل زندگی می کنند جرئت نمی کنند به داخل آن بروند. اگر پای صحبت آن ها بنشینید می گویند که هر کس به این جنگل برود دیگر هیچ وقت به خانه برنمی گردد. حتی آن هایی هم که جرئت ورود به این جنگل را پیدا می کنند بعد از رفتن به داخل آن آسیب های بدنی مثل سوختگی، حالت تهوع، سردرد، نگرانی و دیگر احساس های عجیب و غریب پیدا کرده اند.

هر کسی که تا به حال به این جنگل رفته از آسیب های جسمانی و احساس بیماری حرف می زند. البته این جنگل فقط زورش به آدم ها نمی رسد بلکه وسایل الکتریکی را هم مختل می کند! بعضی ها می گویند این اختلال هیچ توضیحی ندارد به جز فعالیت های ماورای طبیعی!

مردم بارها و بارها شاهد اتفاقات عجیب و غریب این جنگل بودند. معمول ترین پدیده، ظاهر شدن ناگهانی دایره های نورانی است که هیچ منبع مشخصی ندارند. گاه و بیگاه مردم خبر می دهند که صدای جیغ زنی را می شوند که سکوت وهم آور جنگل را می شکند و یا اشباح سرگردانی را می بینند که در میان درختان پرسه می زنند، همه این اتفاق ها در حالی اتفاق می افتد که هیچ دلیل قانع کننده ای درباره آن ها وجود ندارد.

در میان تاریکی این جنگل عده ای ناپدیده می شوند، نورهای مرموزی دیده می شود و صدای زوزه بادهایی شنیده می شود که انگار در حال حرف زدن هستند! بی جهت نیست که به عقیده بعضی از مردم این جنگل دروازه ای به سوی بعد دیگر دنیاست. این جنگل حتی داستان های متفاوت تری هم دارد؛ گزارش های مستندی از کسانی وجود دارد که به این جنگل رفته اند و حتی زمان را هم گم کرده اند! معروف ترین گزارش درباره دختر 5 ساله ای است که به این جنگل رفت و گم شد این دختر 5 سال بعد در همان جنگل پیدا شد اما همان لباسی را داشت که در روز گم شدن پوشیده بود! و عجیب تر اینکه هیچ چیزی از این 5 سال یادش نمی آمد! خیلی ها می گویند به محض رفتن به این جنگل ناگهان خاطرات گذشته به یادشان می آید اما بعد از ترک جنگل همه این خاطرات را فراموش می کنند.

داستان های باورنکردنی این جنگل تمامی ندارد و نزدیک به 50 سال است که در آن پدیده های عجیبی رخ می دهد. انگار درختان جنگل توسط روستاییانی که در اینجا به قتل رسیده اند تسخیر شده اند، گردشگران وحشت زده بارها و بارها دیدن دو چشم سبز رنگ را در میان مه غلیظ جنگل گزارش داده اند و می گویند در اعماق جنگل نیروی عجیب آن ها را هل می دهد و در انتهای جنگل احساس می کنند که کسی به آن ها زل زده است!

در جنگل جایی به شکل دایره است که هیچ گیاهی در آن رشد نمی کند در تحقیقاتی که بر روی خاک آن انجام شده هیچ چیزی که مانع رشد گیاهان باشد در خاک وجود نداشته است. مردم رومانی می گویند این نطقه دایره ای شکل، خانه ارواح است و اتفاق های عجیب جنگل از همین نقطه شروع می شوند.

با اینکه به نظر می آید بعضی از داستان های این جنگل کمی بزرگنمایی شده اند اما بدون شک اتفاق هایی در این جنگل می افتد که کسی دلیل آن ها را نمی داند. محققان زیادی درباره اتفاق های اسرارآمیز این جنگل تحقیق کرده اند، عده ای از این محققان از اشباحی فیلمبرداری کرده اند که بعضی از آن ها با چشم دیده می شوند و بعضی از آن ها هم فقط در فیلم ها و عکس ها ظاهر می شوند.

انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2711

به "ترسناکترین جنگل دنیا در رومانی واقع است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترسناکترین جنگل دنیا در رومانی واقع است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناکترین جنگل دنیا در رومانی واقع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید