تحریم های داخلی بورس چیست؟

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، ریزش شاخص کل در ادامه فرایند منفی روزهای گذشته تشدید شد. امروز شاخص کل بورس در مرز یک میلیون و 100 هزار واحدی قرار گرفت.

تحریم های داخلی بورس چیست؟

ریزش ادامه دار شاخص کل در حالی ادامه می یابد که چند روز پیش برخی از کنندگان مجلس با عنوان حل مسائل بورس جلسه ای با فعالان این حوزه برگزار کرده بودند. جلسه ای که برخی از فعالان بورس به نتایج آن امیدوار بودند و عده زیادی نیز معترض.

ایمان رئیسی، کارشناس بازارهای اقتصادی در گفتگو با خبرنگاران در پیش بینی معاملات فردا می گوید: با توجه به شرایط معاملات امروز فردا نیز بازار منفی است.

وی توضیح می دهد: امروز شاهد یک روز وحشتناک در بورس بودیم، با این جو بی اعتمادی به وجود آمده باید شاهد خروج نقدینگی بیش از پیش باشیم.

این فعال بازار سرمایه ادامه می دهد: مدیرعامل سابق فرابورس در برنامه زنده گفت ما از بورس حمایت می کنیم و دید بلندمدت داشته باشید در صورتی که اگر همان زمان از بورس خارج می شدیم زیان مان 40 تا 50 درصد کمتر بود.

به گفته او حمایت از بازار سرمایه به صورت کلامی بوده و به صورت عملی اتفاقی در بازار نیفتاده است. یک روز مجلس با فعالان بورسی جلسه می گذار و روز گذشته قوانینی به زیان بازار تصویب می کنند.

رئیسی تاکید می کند: دولت سهامدارعمده در بورس به شمار میرود. تا دولت از بازار حمایت نکند، شرایط به این شکل باقی می ماند.

این فعال بازارهای می گوید: به نظر می رسد جو منفی در بازار سرمایه ادامه دارد باشد.

وی ادامه می دهد: اوضاع بازار خوب نیست و نشان دهنده شرایط اقتصادی کشور است، امیدواریم شرایط تغییر کند.

رئیسی در نهایت می گوید: ما گرفتار تحریم های خارجی هستیم، از سوی دیگر تحریم های داخلی که مجلس تصویب می کند بورس را به نا امیدی می کشاند.

آخرین پیش بینی بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4772

به "تحریم های داخلی بورس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های داخلی بورس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید