تجربه یک کریسمس نورانی در مونترال کانادا

به گزارش دور زمین، مونترال کانادا یکی از زیباترین شهرهای آمریکای شمالی است. این شهر در زمان کریسمس، به دنیایی از نورهای درخشان تبدیل می‌شود. برفی که خیابان‌های شهر را می‌پوشاند، حال و هوایی واقعا کریسمسی ایجاد می‌کند. در کنار مکان‌های زیبا، تعداد زیادی فعالیت‌های خارج از خانه وجود دارد که هم گردشگران تور کانادا و هم مردم محلی را به خیابان‌های زیبای شهر می‌کشانند. در میان انواع مختلف رویدادها و کنسرت‌های ستاره‌های محلی، Cirque du Soleil نیز در دسامبر در این شهر برنامه اجرا می‌کند. مطمئن باشید بازدید از مونترال در زمان کریسمس تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما خواهد بود.

تجربه یک کریسمس نورانی در مونترال کانادا

همانطور که می‌دانید کانادا کشور هاکی روی یخ است. در نتیجه تعداد زیادی میدان یخ‌بازی در این کشور وجود دارد و بیشتر آن‌ها رایگان هستند. بنابراین تنها کاری که باید بکنید این است که اسکیت‌های خود را برداشته و یک اسکیت سواری مفرح داشته باشید. هر شنبه‌ی دسامبر مراسم آتش‌بازی در بندر قدیمی شهر برگزار می‌شود. در کریسمس تعداد زیادی نمایش، کنسرت، کارگاه‌های هنری و رویدادهای رنگارنگ و مهیج در مکان‌هایی مانند Noël sur L'Avenue، در Parc Lahaie و موزه هنرهای زیبای مونترال برگزار می‌شوند. برای گردشگران تور کانادا در این زمان، فرصت‌های فراوانی برای خرید و چشیدن غذاهای خوشمزه کانادایی در شهر زیبا و مهمان‌نواز مونترال وجود دارد.

شهر واقعا زیبای مونترال در دسامبر حسابی چراغانی شده و حال و هوایی کریسمسی به خود می‌گیرد. تعداد زیادی مراسم مختلف، فعالیت‌های بیرونی و کلی فرصت عالی برای خرید، به مسافران تور کانادا خوش‌آمد گفته و به دست آوردن تجربه یک تعطیلات زمستانی عالی را برای آن‌ها تضمین می‌کنند. جشن‌ها و فستیوال‌ها از اوایل نوامبر شروع شده و تا نیمه‌های ژانویه ادامه دارند. شما می‌توانید از بسیاری از شهرهای آمریکا یا کانادا، با اتوبوس، قطار یا هواپیما به مونترال بروید. با ماشین می‌توانید از تورنتو، کبک، اتاوا و حتی نیویورک و بوستون به مونترال برسید.

انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2919

به "تجربه یک کریسمس نورانی در مونترال کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجربه یک کریسمس نورانی در مونترال کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه یک کریسمس نورانی در مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید