بودیمیر داستان گولچ را تکرار می نماید؟

به گزارش دور زمین، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس بی خبر ایران را ترک کرد.

بودیمیر داستان گولچ را تکرار می نماید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ماریو بودیمیر در حالی راهی کشورش کرواسی شده است که در چند روز اخیر بارها از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته بود تا مقدمات حضور خانواده اش در ایران را فراهم نمایند، اما این اتفاق رح نداد و او هم بی سروصدا راهی کشورش شد.

باشگاه پرسپولیس که هزینه هنگفتی را بابت رضایت نامه بودیمیر پرداخت نموده است هنوز پیش قرارداد این بازیکن را به طور کامل پرداخت ننموده و همین موضوع بهانه ای شد تا بودیمیر به کرواسی برگردد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید فیفا چنانچه باشگاهی دو ماه حق و حقوق بازیکن خود را ندهد این بازیکن حق فسخ قرارداد یک طرفه را دارد، ممکن است بودمیر این کار را انجام دهد. از این جهت که او بیشتر از دو ماهی می گردد حقوقش عقب افتاده و از این موضوع هم شاکی است.

نکته قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس چند روز پیش قصد پرداخت مبلغی به بودیمیر را داشتند، اما چون مبلغ مورد نظر کمتر از پیش قرارداد او بود، این بازیکن حاضر به دریافت این پول نشد و اظهار داشت باشگاه هر وقت پول داشت، پیش قراردادش را به طور کامل بدهد. در هر صورت اگر بودیمیر با شرایطی که دارد دیگر به ایران برنگشت و به مانند گولچ (مدافع چپ پیشین پرسپولیس) قراردادش را یک طرفه فسخ و خواستار پول کل قراردادش شد، نباید کسی تعجب کند.

فصل پیش هم چنین شرایطی در پرسپولیس وجود داشت و بازیکنانی چون بشار رسن، گادوین منشا و بوژیدار رادوشویچ به اضافه مربیان خارجی پرسپولیس چند ماهی حقوق خود را نگرفتند، اما با وجود این مسئله اقدامی برای فسخ قرارداد خود نکردند، شرایطی که به نظر می آید الان هم در پرسپولیس وجود دارد و خارجی ها این تیم فعلاً مراعات تیم شان را می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1772

به "بودیمیر داستان گولچ را تکرار می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودیمیر داستان گولچ را تکرار می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید