برآورد خسارت های سیل اخیر به شکل کارشناسی شده انجام شود

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، علی محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست ستاد مدیریت بحران استان، افزود: هماهنگی بین دستگاهی و هم افزایی در مباحث مختلف مورد تاکید است.

برآورد خسارت های سیل اخیر به شکل کارشناسی شده انجام شود

احمدی با تاکید بر امداد رسانی مناسب به مناطق بدون دسترسی زمینی، شرح داد: بالگرد امدادی هلال احمر در استان مستقر شده و بالگرد هوانیروز نیز وارد استان خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه اعزام نیروی امدادی و بررسی وضعیت به مناطق هدف انجام خواهد شد، ابراز داشت: برای روستاهایی که راه ارتباطی آنها مسدود است، اعزام بالگرد را خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به اینکه واکنش به موقع دستگاه ها، تثبیت وضع موجود و برآورد خسارت از محورهای مدیریت وضعیت اخیر است، اظهار کرد: برآورد خسارت ها باید به شکل کارشناسی شده و دقیق باشد.

وی اضافه کرد: باید دستگاه ها برآورد دقیق و مناسبی از خسارت ها داشته باشند.

احمدی با تاکید بر اینکه تأمین ماشین آلات سنگین برای رفع مسائل مورد تاکید است، عنوان داشت: باید تمهیدات لازم و هماهنگی برای بکارگیری ماشین آلات انجام شود.

استاندار از لغو مرخصی مدیران کل عضو شورای مدیریت بحران استان خبر داد و بیان نمود: مدیران کل این دستگاه ها بدون مجوز و تأیید معاون عمرانی استاندار حق خروج از مرکز استان را ندارند.

احمدی با اشاره به خسارت سیل به سازه های استان، ابراز داشت: برخی سازه های استان با دقت و نگاه کارشناسی کافی ایجاد نشده است.

استاندار با تاکید بر خدمات رسانی دستگاه های متولی، عنوان داشت: تأمین نیازهای اولیه خانواده های آسیب دیده نیز ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1733

به "برآورد خسارت های سیل اخیر به شکل کارشناسی شده انجام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برآورد خسارت های سیل اخیر به شکل کارشناسی شده انجام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید