با هدف یاری به تیم ملی به اردو رفتم، آرامش احتیاج اصلی تکواندو است

به گزارش دور زمین، حسن ملکی بعد از حضور در تمرین تیم ملی تکواندو ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: مدتها بود که در این دست برنامه ها حضور نداشتم و پس از دعوت فریبرز عسگری، با توجه به علاقه شخصی بنده به سرمربی تیم ملی و ارتباط خوبی که گذشته های دور با ایشان داشتم به اردوی تیم ملی آمدم.

با هدف یاری به تیم ملی به اردو رفتم، آرامش احتیاج اصلی تکواندو است

وی ادامه داد: با هدف یاری به عسگری برای آشنایی بیشتر با اعضای تیم ملی، تماشای تمرینات و تبادل نظر با ملی پوشان به اردو آمدم. هدف من یاری به روند خوب تیم ملی است و ان شاالله برنامه این است که شرایطی را ایجاد کنیم که تیم های ملی با آرامش اردوهای تمرینی را سپری نموده و با قدرت در مسابقات مختلف حضور پیدا نموده و به آن چیزی که حق تکواندو ایران است، برسند.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو در خصوص وضعیت اعضای تیم ملی گفت: در این جلسه برنامه تمرین اجرای تاکتیک های مختلف برای کسب امتیاز در شرایط متفاوت توسط مربیان اجرا شد. شرایط کلی تیم را خوب و مطلوب دیدم، ولی باید اذعان داشت که در یک جلسه نمی توان خیلی در خصوص آن صحبت کرد، باید تمرینات بیشتری از ملی پوشان مورد آنالیز قرار گیرد. البته انگیزه خوب اعضای تیم باید با برنامه های مختلف بالا برود.

ملکی ادامه داد: معتقدم شرایطی باید فراهم گردد که پیشکسوتان، ملی پوشان و افراد بیشتر امکان حضور در اردوی تیم ملی، تبادل نظر با سرمربی و اعضای کادر فنی را داشته باشند. از همین جا از همه دوستان و بزرگان تکواندو ایران خواهش می کنم حتماً در برنامه های تیم ملی شرکت نمایند. چرا که تیم ملی متعلق به شخص خاصی نیست، کسی نمی تواند بگوید تیم ملی متعلق به ملکی، عسگری، پولادگر و… است، بنابراین باید سعی کنیم باید به موفقیت آن یاری کنیم.

وی در انتها گفت: قرار شده در برنامه بعدی بعد از هماهنگی با سرمربی در تمرینات تیم ملی شرکت کنم. ضمن اینکه در تاریخهای معینی هم با دیگر پیشکسوتان برنامه ریزی می کنیم تا حضوری مستمر در اردوی تیم ملی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1870

به "با هدف یاری به تیم ملی به اردو رفتم، آرامش احتیاج اصلی تکواندو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هدف یاری به تیم ملی به اردو رفتم، آرامش احتیاج اصلی تکواندو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید