با این چراغ هوشمند اطلاعاتتان را انتشار دهید ، سرعت انتقال داده تا 250 مگابایت در ثانیه

به گزارش دور زمین، شرکت فیلیپس اعلام نموده که در حال فراوری چراغ هایی است که می توانند وظیفه انتقال داده ها را انجام دهند و داده ها را با سرعت 250 مگابایت در ثانیه پخش نمایند.

با این چراغ هوشمند اطلاعاتتان را انتشار دهید ، سرعت انتقال داده تا 250 مگابایت در ثانیه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت فیلیپس پیروز به فراوری چراغ هایی بی نظیر شده است که می توانند با اتصال اینترنتی در روند توزیع اطلاعات نقشی مثبت ایفا نمایند.

شرکت فیلیپس که پیش از این نیز در زمینه فراوری لامپ های هوشمند نقشی قابل توجه ایفا نموده است، این بار نیز کوشش نموده محصولی منحصر به فرد و متفاوت فراوری کند. اکنون فیلیپس اعلام نموده که چراغ های اینترنتی به نام Truelifi را فراوری نموده که طیف وسیعی از اطلاعات را ارسال می نماید. این چراغ ها قادر به انتقال داده ها به دستگاه هایی مانند لپ تاپ ها با سرعتی خیره نماینده با استفاده از امواج نور هستند، این در حالی است که ارسال اطلاعات به وسیله 4G یا Wi-Fi رایج ترین روش های ارسال اطلاعات است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده به وسیله شرکت فیلیپس این سیستم می تواند برای اتصال بی سیم دو نقطه ثابت با سرعت داده ها تا 250 مگابیت در ثانیه مورد استفاده قرار گیرد. البته تکنولوژی به کار رفته در این سیستم کاملا نو نیست. درواقع تکنولوژی Li-Fi برای سالهای متمادی وود داشته است اما تا کنون در این سطح مورد استفاده قرار نگرفته بود. بیشتر دستگاه های متصل به اینترنت مانند لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند احتیاج به یک آداپتور خارجی برای دریافت داده ها به وسیله Li-Fi دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5887

به "با این چراغ هوشمند اطلاعاتتان را انتشار دهید ، سرعت انتقال داده تا 250 مگابایت در ثانیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "با این چراغ هوشمند اطلاعاتتان را انتشار دهید ، سرعت انتقال داده تا 250 مگابایت در ثانیه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این چراغ هوشمند اطلاعاتتان را انتشار دهید ، سرعت انتقال داده تا 250 مگابایت در ثانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید