با اعلام صالحی امیری؛ مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

به گزارش دور زمین، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد مهدی تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.

با اعلام صالحی امیری؛ مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری با تقدیر از فعالیت های فدراسیون فوتبال و موفقیت های ارزشمند آن گفت: فوتبال در شرایط حساس کنونی احتیاج به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می دهد عملکرد فوتبال در سال های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با تأکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملت های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی کنار هم قرار دهیم.

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده 60 خدمات مدیریت کشور توضیح داد: بر اساس این قانون، تاج می تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند. انصافاً تاج بارها بیان کرد در مسیر قانون واقع شده است و خود را ملزم به اجرای آن می داند. خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1236

به "با اعلام صالحی امیری؛ مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اعلام صالحی امیری؛ مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید