برای بازدید از جاذبه های رم در مدت تور ایتالیا در کجای شهر اقامت کنیم

به گزارش دور زمین، اگرچه جاذبه‌های گردشگری رم در یک مکان واقع نشده‌اند، عمده این مراکز مهم در فاصله 20 تا 30 دقیقه‌ای پیاده‌روی از یکدیگر واقع شده‌اند و این بدین معناست که بسیاری از این نواحی برای بازدید به راحتی در دسترس هستند. محله مونتی (Monti neighborhood) را می‌توان مرکزی‌ترین بخش جهت دسترسی به فروم، کولوسئوم (Colosseum)، فواره تروی (Trevi Fountain) و حتی پله‌های اسپانیایی و باغات بُرقِس (Borghese Gardens) در نظر گرفت. در ادامه با برخی از هتل‌های درجه یک رم که با اقامت در آن‌ها در مدت تور ایتالیا، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این شهر به راحتی بازدید به عمل  ببینید برایتان آماده کرده‌ایم.

برای بازدید از جاذبه های رم در مدت تور ایتالیا در کجای شهر اقامت کنیم

اقامت در هتل‌های لوکس رم در تور ایتالیا

Palazzo Manfredi نزدیک به کولوسئوم (Colosseum) است و شما می‌توانید در حالی که از خوردن صبحانه در رستوران روی بام هتل در تور رم لذت می‌برید به این بنای تاریخی نگاهی بیاندازید. هتل بوتیک Campo de Fiori یک باغ پشت‌بامی مشرف به فروشگاه‌های روزانه رنگارنگ در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های رم دارد که در نزدیکی پانتئون است و از تپه پالاتین و واتیکان به سهولت به صورت پیاده در دسترس است. هتل Capo d'Africa که به فاصله دو بلوک از کولوسئوم قرار دارد واقع در محله‌ای است که رستوران‌های کوچک بسیاری را در بر می‌گیرد.

اقامت در هتل‌های میان رده رم در تور ایتالیا

هتل Romance درست در پشت کلسئوم و در یک محله بسیار مطبوع قرار دارد و برخی اتاق‌های آن مشرف به منظره باغ است. در محله مونتی، نزدیک به کلسئوم و فروم، هتل Fori Imperiali Cavalieri قرار دارد که در میان رستوران‌ها و فروشگاه‌ها محصور شده است. iQ Hotel Roma که روبروی خانه اپرای محله مونتی قرار گرفته است، دکوراسیونی مدرن و روی پشت بامش تراسی مسقف رو به خانه اپرا دارد.

اقامت در هتل های مقرون به صرفه رم در تور ایتالیا

در میان رستوران ها و فروشگاه های مونتی، در حد فاصل فروم و سالن اپرا، هتلهای De Monti و Artorius قرار دارند که در مجاورت هیچ جاذبه گردشگری خاصی واقع نشده‌اند، اما در فاصله 20 تا 30 دقیقه‌ای پیاده‌روی از فروم، کلسئوم، فواره تروی، ویتوریانو (Vittoriano) و موزه ها قرار دارند. در ساحل غربی رودخانه تیبر، جنوب شهر واتیکان، تراستِوِره (Trastevere) یکی از رنگارنگترین محله های رم به شمار می‌رود. اگر چه تراستِوِره تعداد زیادی اتاق‌های اجاره‌ای (B&B) دارد، Cassiodoro یکی از معدود هتل های آن به شمار می رود که با رستوران ها و فروشگاه های سنتی احاطه شده است.

چگونه در تور ایتالیا بیشترین بهره را از بازدید از رم ببریم

تورهای گردشگری: برای انعطاف پذیری حداکثری در برنامه بازدید خود از مهمترین جاذبه های گردشگری رم در مدت تور ایتالیا، در تورهای بپر بالا، بپر پایین که امکان گشت و گذار با یک اتوبوس بدون سقف دو طبقه را به شما می دهد ثبت نام کنید. این برنامه همراه با توضیحات صوتی است و بلیتی سهل‌الوصول را در اختیار شما قرار می‌دهد که امکان بازدید از مکان های گردشگری درجه یک رم با هشت توقف در نقاط مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما می توانید در مکان های توریستی مورد علاقه خود سوار یا پیاده شوید. شما می توانید توری را که برای مدت 24 یا 48 ساعت معتبر و قابل ارتقا به پکیج هایی است که به لحاظ زمانی به صرفه بوده و بدون نوبت امکان بازدید از جاذبه هایی مانند تپه پالاتین، کلسئوم و فروم رومی را فراهم می آورد را انتخاب نمایید. یک روش جالب دیگر برای بازدید از اماکن گردشگری درجه اول شهر رم در مدت تور ایتالیا بدون آن که نیاز باشد در رابطه با تعیین مسیر خود در شهر نگران باشید تور گردش با سِگوِی (دوچرخه ایستاده) است. این تور یک گردش سه ساعته شامل جلسات راهنمایی گردشگران، کلاه های ایمنی، جلیقه های بارانی (در صورت نیاز) و توضیحات صوتی است. شما می‌توانید راهنمای خود را در نزدیکی Piazza Venezia بیابید و بخش‌های مرتبط با رم باستان شامل کلسئوم، فروم رومی و سیرک ماکسیموس را در حالی که در حال ویراژ دادن در شهر هستید ببینید و در موردشان بیاموزید.

تجربه گلادیاتور شدن: اگر تا کنون فکر شما مشغول این بوده است که چرخاندن شمشیر در هوا توسط اسپارتاکوس چه حسی داشته است، می توانید در کالج گلادیاتور رومی (Roman Gladiator School) که چگونگی تبدیل شدن به یک گلادیاتور را در جاده آپیان نزدیک به کلسئوم آموزش می دهد ثبت نام کنید. این کلاس دو ساعته خصوصی مناسب برای هر فردی از سنین شش به بالا است و شامل ورود به کالج گلادیاتور وابسته به موزه رم و اجاره زره و سلاح های جنگی است.

گشت های روزانه: استفاده از تورهای سازمان یافته، روش مناسبی برای بازدید از جاذبه های جهانگردی در حومه های زیبای اطراف شهر رم در مدت تور ایتالیا است. شما می توانید آسوده خیال به راهنمای حرفه ای خود اطمینان کنید بدون آنکه لازم باشد درگیر رانندگی، پیدا کردن مسیر خود و پارک وسیله خود باشید. با استفاده از تورهای روزانه بازدید از Tivoli از رم، شما می‌توانید دو خانه ییلاقی ثبت شده در میراث جهانی یونسکو را بازدید نمایید. این بناها به عنوان اماکن تفریحی به همراه باغ های زیبایشان برای اشراف زادگان رومی ساخته شده اند. این تور شامل حمل و نقل در یک کالسکه راحت، اجازه ورود به ویلا و هدست هایی است که به شما اجازه می دهند راهنمای تور را بشنوید. یک تور گشت و گذار معروف دیگر تور روزانه پمپئی از رم است. در این تور یک روزه، شما امکان این را دارید که از گودال ها و حفره های کوه وسیوویوس (Mt. Vesuvius) (در تابستان) بالا بروید یا از موزه ملی باستانشناسی پمپئی (National Archeological Museum of Pompeii) از شانزدهم نوامبر تا سی و یکم مارچ بازدید نمایید. همچنین می توانید محوطه پمپئی را نیز ببینید. هزینه ورود به مجموعه و نهار در پکیج شامل شده‌اند.

انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2986

به "برای بازدید از جاذبه های رم در مدت تور ایتالیا در کجای شهر اقامت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازدید از جاذبه های رم در مدت تور ایتالیا در کجای شهر اقامت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید