اونای امری: آرسنال باید لیورپول را الگوی خود قرار دهد

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از باخت سنگین شاگردانش به لیورپول به آنها توصیه کرد راهی را در پیش بگیرند که تیم میزبان برای رسیدن به صندلی فعلی اش رفته است.

اونای امری: آرسنال باید لیورپول را الگوی خود قرار دهد

به گزارش خبرنگاران ، اونای امری در کنفرانس خبری پس از باخت 5 بر یک آرسنال در خانه لیورپول، در دیداری که در آن توپچی ها گل او را هم زده بودند، به خبرنگاران گفت: من فکر می کنم که ما با زدن گل اول بازی را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه حریف با برتری اش در خط حمله تفاوت میان دو تیم را نشان داد. بازی لیورپول نسبت به ما از قدرت هجومی، انگیزه و کیفیت بیشتری برخوردار بود و ما نتوانستیم جلوی آنها را بگیریم.

سرمربی آرسنال اضافه کرد: در نیمه دوم ما کوشش کردیم که رفته رفته بازی مان را به حریف تحمیل و راهی برای رسیدن به گل پیدا کنیم، اما اعلام یک پنالتی دیگر به سود لیورپول کار را تمام کرد. نتیجه بدی برای ما رقم خورد، اما می توانیم از آن برای ارائه عملکرد بهتر در بازی های بعدی استفاده کنیم.

امری در سرانجام تأکید کرد: ما می دانیم که رمز پیشرفت مان داشتن ثبات در فاز دفاعی است. لیورپول در این زمینه پیشرفت زیادی نموده است و ما برای پیشرفت باید این تیم را الگوی خود قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1446

به "اونای امری: آرسنال باید لیورپول را الگوی خود قرار دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: آرسنال باید لیورپول را الگوی خود قرار دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید