راهنمای اولین سفر تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند یکی از محبوب‌ترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های زیبا و متنوع است. این کشور به خاطر همین تنوع طبیعی و فرهنگی یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سراسر جهان می‌باشد. 

راهنمای اولین سفر تایلند

بازدید از معابد در تور تایلند

یکی از جالب توجه‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند، معبدهای باشکوه و متعدد آن است. اما شما نمی‌توانید همه‌ی آنها را بازدید کنید. باید یکی دو مورد از آنها که به محل اقامت شما نزدیک هستند انتخاب کنید. اگر در بانکوک هستید، معابد Wat Pho و Wat Phra Kaeo را ببینید. در آیوتایا (Ayutthaya)، از معبد Wat Phra Si Sanphet دیدن کنید. البته توجه داشته باشید که گشت و گذار خود در تایلند را به معابد محدود نکنید.  هنگام بازدید از معابد باید به پوشش خود دقت کنید. حتما شانه‌های خود را بپوشانید.

در تور تایلند حشرات را از خود دور کنید

استفاده از اسپری‌های مخصوص دور کردن حشرات در تور تایلند تاثیر بسزایی در کیفیت سفر شما خواهد گذاشت. حشرات همه‌جا پیدا می‌شوند اما این دلیل نمی‌شود که اجازه دهید به راحتی شما را نیش بزنند. از اسپری‌های دفع‌کننده‌ی حشرات برای دور کردن این مزاحمان موذی استفاده کنید.

انتخاب اقامتگاه درست در تور تایلند

حتی اگر قصد دارید سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، بد نیست برای کرایه‌ی اقامتگاه مناسب‌تر، بیشتر هزینه کنید. هر چقدر امکانات اقامتگاه افزایش پیدا کند، هزینه‌ی آن هم بیشتر می‌شود ولی در برخی موارد، پرداخت هزینه‌ی بیشتر ضامن راحتی شما در سفر است. مثلا بسیاری از هاستل‌‌های تایلند، امکانات سرمایشی و گرمایشی ندارند ولی در عوض، ارزان هستند. انتخاب چنین هاستلی به خصوص در فصل تابستان، اصلا کار عاقلانه‌ای نیست. هتل‌های میان‌رده و لوکس را از قبل رزرو کنید تا تخفیف‌های خوبی بگیرید.

بهترین زمان سفر با تور تایلند را انتخاب کنید

از ماه اکتبر تا آوریل، فصل پرگردشگر تایلند است در نتیجه قیمت‌ها به بیشترین مقدار خود می‌رسند. در ماه‌های تابستانی، بارندگی و گرمای شدید هوا در تایلند انتظارتان را می‌کشد اما قیمت‌ها در کمترین حالت خود قرار دارند. اگر بتوانید سفر خود را زمانی برنامه‌ریزی کنید که با یکی از فستیوال‌های مشهور تایلند مصادف شود، با کوله‌باری از تجربیات فرهنگی بی‌نظیر به خانه بر می‌گردید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3941

به "راهنمای اولین سفر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای اولین سفر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید