امیدواری روسیه به انعقاد چند صد میلیون دلار قرارداد نظامی

به گزارش دور زمین، رئیس سرویس فدرال همکاری های نظامی-فنی روسیه گفت: این کشور روی انعقاد قراردادهای فروش تسلیحات نظامی به شرکای خارجی به ارزش چند صد میلیون دلار حساب نموده که بعضی از قراردادها دیگر منعقد شده است.

امیدواری روسیه به انعقاد چند صد میلیون دلار قرارداد نظامی

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دمیتری شوگایف رئیس سرویس فدرال همکاری های نظامی-فنی روسیه، در حاشیه نمایشگاه بین المللی تسلیحات نظامی ارتش-2020 در گفت وگو با این خبرگزاری خاطرنشان کرد که روسیه قراردادهایی را با شرکای خارجی خود برای تأمین تسلیحات نظامی به ارزش کلی چند صد میلیون دلاری در چارچوب این نمایشگاه امضاء می کند که بعضی از قراردادها از هم اکنون منعقد شده است.

به گفته شوگایف، از جمله این قراردادهای فروش تسلیحات نظامی، بخصوص با جمهوری های ارمنستان، بلاروس و قزاقستان است.

وی همچنین یادآور شد که طرف روسی در حال مذاکره با مشتریان خارجی برای خرید جدیدترین نوع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی-تهاجمی با قدرت پرواز طولانی مدت، به نام اوریون است.

شوگایف اضافه کرد: علاقه زیادی به هواپیمای بدون سرنشین اوریون وجود دارد. این هواپیمای بدون سرنشین این توانایی را دارد که با عملکردهای تهاجمی و شناسایی برای مدت طولانی در آسمان باقی بماند و یک محصول رقابتی و خوش آتیه است. و کارهای بازاریابی جدی روی آن از سوی شرکت راس آبارون اکسپورت اجرا شده است.

به گفته وی، علاوه بر فروش این پهپاد، روسیه آمادگی دارد تمامی زیرساختارهای لازم برای بکارگیری آن را تحویل داده و پرسنل متخصص برای کار با این هواپیما را نیز آموزش دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3239

به "امیدواری روسیه به انعقاد چند صد میلیون دلار قرارداد نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری روسیه به انعقاد چند صد میلیون دلار قرارداد نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید