امروز، نقطه انتها همکاری فوتبال ایران و ویلموتس؟

به گزارش دور زمین، در پی برگزاری چندین دور مذاکره و نشست میان مسئولان ارشد فوتبال ایران و سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان، امروز را می توان نقطه پایانی همکاری طرفین دانست.

امروز، نقطه انتها همکاری فوتبال ایران و ویلموتس؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزی که مارک ویلموتس از بلژیک به ایران آمد، کمتر کسی تصور می کرد این همکاری به این سرعت انتها یابد. اتفاقی که پیروزی های پرگل کشورمان در ملاقات برابر کامبوج و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، آن را دور از ذهن می کرد؛ اما دو شکست برابر بحرین و عراق که با نمایشی بسیار ضعیف همراه بود، همه چیز را برهم زد.

علاوه بر نتایج ضعیف کسب شده در ماه گذشته، اتفاقاتی نیز روی داد که نشان می داد این همکاری تداوم نخواهد داشت. به همین دلیل، چندین نشست و مذاکره میان مسئولان ارشد فوتبال کشورمان با ویلموتس برگزار گردید تا به یک تصمیم نهایی برسند.

براساس اخبار دریافتی، مذاکرات فشرده و سنگینی در 24 ساعت گذشته انجام شده و طرفین به گفتگو پرداخته اند. خروجی نشست اگرچه هنوز به نقطه نهایی نرسیده؛ اما برآورد ها بر این است که امروز را می توان آخرین روز همکاری رسمی فوتبال ایران با ویلموتس دانست.

مارک ویلموتس که راهنمایی تیم ملی بلژیک را نیز در کارنامه خود داشت، سال جاری برای راهنمایی تیم ملی کشورمان با فدراسیون فوتبال به توافق رسید؛ اما به دلایلی نتوانست به این جهت ادامه دهد. با انتها این همکاری در امروز، باید منتظر تصمیم جدید برای کادر فنی تیم ملی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2235

به "امروز، نقطه انتها همکاری فوتبال ایران و ویلموتس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، نقطه انتها همکاری فوتبال ایران و ویلموتس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید