الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری

به گزارش دور زمین، مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری با اشاره به اجرای فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها، اعلام نمود که در نوروز سال جاری فقط بلیط اتوبوس جایگاه های کنار پنجره فروش خواهد رفت.

الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری

داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری از لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری برای ایام تعطیلات نوروز اطلاع داد. وی در این رابطه تاکید نمود:

نوروز سال جاری فقط بلیط اتوبوس جایگاه های کنار پنجره فروش می رود و مسافران می توانند تخلف در فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس و سواری کرایه را با تلفن 141 در میان بگذارند.

باقرجوان با اشاره به برقراری امکان سفرهای ضروری با استفاده از خودروهای عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در حال حاضر، از اعلام آمادگی سازمان راهداری برای تامین ناوگان سفر برای نوروز 1400 اطلاع داد. وی بعلاوه اضافه نمود:

14 هزار و 200 دستگاه اتوبوس، 23 هزار دستگاه مینی بوس و 33 دستگاه سواری کرایه با 110 هزار راننده و یاری راننده برای انجام سفرهای نوروزی پای کار هستند؛ اما توصیه موکد سازمان راهداری منع سفر برای توقف توسعه زنجیره ویروس کرونا است.

مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در مورد شرایط فروش بلیط برای اتوبوس های بین شهری و کرایه سواری در ایام نوروز توضیح داد:

در خودروهای چهار ردیفه و چه خودروهای سه ردیفه فقط باید بلیط جایگاه کنار پنجره به فروش برود.

داریوش باقرجوان با اشاره به نطارت بر فاصله گذاری اجتماعی به وسیله پلیس راه، بر لزوم اطلاع رسانی مسافران برای جلوگیری سریع از تخلفات تاکید نمود و اذعان داشت:

مسافری که شاهد بود جایگاه کناری او فروش رفته است، به سرعت اعتراض کند و علاوه بر آن به وسیله روش های اطلاع رسانی شکایت خود را به سازمان راه داری اطلاع دهد.

مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری بعلاوه بر عدم مجوز رانندگان برای سوار کردن مسافر بین راهی بدون داشتن جایگاه خالی کنار پنجره و استعلام شرایط ابتلا تاکید نمود. مسافران قادر خواهند بود به وسیله شماره 141، سامانه پیامکی 300014 و شماره نوشته شده بر کارت های درون اتوبوس ها، هرگونه تخلف در جریان سفر را به مسئولان اطلاع دهند.

منبع: کجارو / تین نیوز (خبرگزاری حمل و نقل)
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5116

به "الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید