افزایش ظرفیت مکالمه گروهی Google Duo

به گزارش دور زمین، چندی پیش بود که گوگل با در نظر دریافت شرایط خاص ایحاد شده به دنبال شیوع ویروس کرونا، ظرفیت مکالمه گروهیGoogle Duo را از 8 نفر به 12 نفر افزایش یافت . اما آنطور که پیداست، این افزایش جوابگوی نیاز بسیاری از کاربران نبوده و گوگل قصد دارد بار دیگر ظرفیت مکالمه گروهی Google Duo را افزایش دهد.

افزایش ظرفیت مکالمه گروهی Google Duo

گوگل با افزایش ظرفیت مکالمه تصویری گروهی از 12 به 32 نفر، ضمن فراهم کردن بستری مناسب برای بسیاری از کاربران، به رقابت مستقیم FaceTime اپل با ظرفیت مکالمه تصویری گروهی 32 نفره می رود. اپل این امکان را از زمان معرفی و عرضه iOS 12.1 در اختیار کاربران گذاشته بود. با این وجود، گوگل دلیلی منطقی برای مکالمه هایی به این شلوغی نمی دید تا اینکه ویروس کرونا و به دنبال آن قرنطینه، شرایط را به کلی تغییر دادند.

افزایش ظرفیت مکالمه در حالی است که گوگل به تازگی از امکان برقراری تماس های تصویری با استفاده از مرورگر Chrome و ترکیبی جدید نیز خبر داده بود. به گفته گوگل کاربران از این پس به واسطه لینک های دعوت، آسان تر از سابق به تماس های گروهی متصل و وارد خواهند شد.

گوگل همچنین حالت جدیدی تحت عنوان Family Mode را به این نرم افزار اضافه کرده که امکان اضافه کردن جلوه های گوناگون و نقاشی روی تصویر را برا اعضا فراهم می کند.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2639

به "افزایش ظرفیت مکالمه گروهی Google Duo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت مکالمه گروهی Google Duo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید