اعلام بازنشستگی قهرمان دوچرخه سواری المپیک

به گزارش دور زمین، قهرمان 30 ساله المپیک 2016 ریو در بخش دوچرخه سواری جاده بیان کرد بلافاصله بعد از بازیهای المپیک توکیو از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد نمود.

اعلام بازنشستگی قهرمان دوچرخه سواری المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بی بی سی اسپورت، آنا ون دربرگن دوچرخه سوار 30 ساله هلندی، سعی خواهد نمود تا از عنوان قهرمانی خود در المپیک توکیو تابستان آینده قبل از انتها کار خود در مسابقات قهرمانی دفاع کند. در همین رابطه او گفت که بعد از بازیهای المپیک بازنشسته خواهد شد تا نقش مربیگری را با این تیم به عهده بگیرد.

ون دربرگن درباره انتها کار خود در دورچه سواری گفت: من می خواهم کار خود را با یک فصل عالی و کامل انتها دهم. به خصوص بعد از این سال ، که به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا تا حد زیادی از بین رفت ، من به شدت انگیزه دارم تا یک سال دیگر ادامه دهم. در دوچرخه سواری بانوان معمول نیست که دوچرخه سواران بتوانند بعد از فعالیت فعال خود مربیگری را انجام دهند. ما می دانیم که باید به عنوان یک تیم بیشتر رشد کنیم.

قهرمان سابق دنیا پیروز به کسب قهرمانی در بازیهای المپیک ریو شده است. او پس از سال آخر خود ، یک قرارداد سه ساله به عنوان مدیر ورزشی و مربی امضا خواهد نمود.

او به شبکه هلندی NOS گفت که بخشی از تصمیم خود برای مسابقه تنها یک سال دیگر به این دلیل است که او واقعاً انگیزه لازم را برای بازی های المپیک احساس می نماید ، اما این احساس برای سایر رقابت ها کمتر می داند.

اکنون المپیک توکیو 2020 از 23 ژوئیه تا 8 آگوست 2021 پس از تعویق به مدت یک سال به دلیل بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2645

به "اعلام بازنشستگی قهرمان دوچرخه سواری المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بازنشستگی قهرمان دوچرخه سواری المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید