اعزام بدون مجوز جوجیتسو و اعلام اشتباه رده بندی نهایی تیم ایران!

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوره رقابتهای جوجیستو قهرمانی آسیا با حضور تیم هایی از 20 کشور آسیایی به میزبانی امارات در شهر ابوظبی برگزار گردید و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی مسئولان، این تیم با دو طلای حبیب رنجبر و علی اکبرپور به همراه دو برنز مهران ستار و رحمان موسوی در صندلی سوم این رقابتها ایستاد.

اعزام بدون مجوز جوجیتسو و اعلام اشتباه رده بندی نهایی تیم ایران!

نکته مهم اینکه تیم اعزامی جوجیتسو بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده است. در واقع این شورا علیرغم اصرار بعضی افراد با نفوذ در چند نوبت با این اعزام مخالفت نموده است. در چنین شرایطی بازهم مسئولان این انجمن که زیر نظر فدراسیون کاراته فعالیت می نماید، تیم خود را به این مسابقات اعزام کردند.

در ابتدا فدراسیون کاراته و پس از آن وزارت ورزش می بایست به چنین تخلف بزرگی ورود نموده و با خاطیان برخورد نمایند. اینکه بودجه این اعزام از کدام محل تأمین شده و چه افرادی پشت این تخلف هستند هم به خوبی باید معین و با آنها برخورد گردد.

نکته دیگر اینکه این رقابتها در چهار استایل مختلف برگزار گردید که تیم ایران تنها در بخش مبارزه (فایت) اسم سوم را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که رده بندی نهایی کشورها در مجموع هر چهار استایل اعلام می گردد که در این شرایط تیم اعزامی ایران اسم ششم را کسب نموده است.

طبق اطلاعات موجود روی سایت رقابتها، تایلند، قزاقستان، امارات، اردن و تاجیکستان عناوین اول تا پنجم را کسب نموده اند و تیم اعزامی ایران هم در مکان ششم قرار گرفته است.

در دورانی که اطلاعات و اخبار در کمترین زمان ممکن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد، ارسال چنین خبری که با واقعیت منطبق نیست ابهاماتی را به وجود آورده است. شاید به همین علت بود که فدراسیون کاراته از انتشار خبر این انجمن از اعزام تا نتایج خودداری نموده است.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد که بزودی فدراسیون کاراته در جلسه ای اضطراری موضوع جوجیتسو را آنالیز خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، در ایران دو انجمن جوجیتسو در ایران فعالیت می نمایند که یکی زیر نظر فدراسیون کاراته و دیگری با اسم جوجیتسو برزیلی زیر نظر فدراسیون ورزشهای رزمی است که دومی با مجوز شورای برون مرزی آبان ماه در مسابقات قهرمانی دنیا به میزبانی ابوظبی شرکت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4557

به "اعزام بدون مجوز جوجیتسو و اعلام اشتباه رده بندی نهایی تیم ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام بدون مجوز جوجیتسو و اعلام اشتباه رده بندی نهایی تیم ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید