احتمال پشتیبانی شیائومی می میکس 3 از اینترنت 5G

به گزارش دور زمین، چند روز پیش، مدیرعامل شیائومی تصویری از گوشی می میکس 3 را منتشر کرد که طبق این تصویر، این گوشی مجهز به صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه و دوربین کشویی است. ساعاتی پیش، او تصویر دیگری از این گوشی را آپلود نموده که در قسمت فوقانی رابط کاربری آن، شاهد آیکون 5G هستیم. علاوه بر این، در مانیتوری که در پشت این گوشی قرار گرفته است، می توانیم باندها و فرکانس ها مربوط به اینترنت 5G را ببینیم.

احتمال پشتیبانی شیائومی می میکس 3 از اینترنت 5G

در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که کوالکام هنوز تراشه اسنپ دراگون 855 را معرفی ننموده و طبق گزارش ها، قرار است که گلکسی اس 10 اولین گوشی مجهز به این تراشه باشد. اما این شرکت چندی پیش مودم 5G را معرفی نموده و قرار است سامسونگ و هواوی هم تراشه های 5G ساخت خود را عرضه نمایند.

در مانیتور پشت شیائومی می میکس 3، تعداد اندکی از باندها قرار دارند که از بین آن ها می توانیم به n257 اشاره کنیم که توسط ورایزون یا T-Mobile پشتیبانی می شوند و در قسمت راست احتمالا باند m260 واقع شده است که مربوط به شرکت AT&T است.

هنوز معلوم نیست که آیا در این عکس، شیائومی می میکس 3 در حال آزمایش تراشه اسنپ دراگون 855 است یا اینکه به طور جداگانه یک تراشه 5G داخل آن تعبیه گردیده است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، این گوشی به اولین گجت مجهز به اینترنت 5G بدل می گردد. شرکت ZTE قرار بود در این زمینه اولین باشد، اما مدتی پیش گفت که اولین گوشی 5G این شرکت تا سال 2019 عرضه نمی گردد. در هر صورت در این مورد باید چشم انتظار انتشار خبرهای بیشتری باشیم.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 300

به "احتمال پشتیبانی شیائومی می میکس 3 از اینترنت 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال پشتیبانی شیائومی می میکس 3 از اینترنت 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید