اتفاق نگران کننده در ملاقات پرسپولیس و تیم ملی امید

به گزارش دور زمین، تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب ملی پوشان خود در شرایطی مقابل امیدهای ایران نهاده شد که شاید شاگردان یحیی انتظار بازی سریع و تهاجمی از سوی شاگردان مهدوی کیا را نداشتند.

اتفاق نگران کننده در ملاقات پرسپولیس و تیم ملی امید

به وسیله کانال اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال که نتیجه بازی تیم امید مقابل پرسپولیس را به صورت لحظه ای منتشر می کرد، طرفداران پرسپولیس که نیم نگاهی به بازی تیم ملی هم داشتند، خیلی زود از نتیجه غیرمنتظره این مسابقه باخبر شدند؛ امیدها به سرعت گل اول را به ثمر رسانده و بعد از دریافت گل تساوی به وسیله مهدی عبدی، در دومین 30 دقیقه گل دوم را به وسیله حسین زواری وارد دروازه پرسپولیس نموده و در دقیقه 47 نیز سومین گل را از خط دروازه سرخ ها عبور دادند.

موضوع عجیب در لحظه ثبت گل دوم رخ داد؛ جایی که احمد گوهری دروازه بان جوان پرسپولیس پنالتی علیرضا باویه بازیکن فولادی تیم امید را مهار کرد و در شرایطی که پرسپولیس قصد داشت از دفاع بازی را شروع نموده و حرکت به سمت دروازه امید را شکل بدهد، پاس به عقب به گوهری و پاس او به بازیکنان امید باعث به ثمر رسیدن دومین گل بلافاصله بعد از دفع پنالتی شد.

اتفاقی که باعث شد تا یحیی گل محمدی دوباره در خط دروازه دست به تغییر بزند و حامد لک را به زمین بفرستد؛ اما لک هم کمی بعد از ورود، روی یک ضربه کاشته و با ضربه سر بهزاد سلامی غافلگیر شد و در حالی که کمی از محوطه شش قدم جلو آمده بود، نتوانست توپی که از پشت سرش وارد دروازه پرسپولیس می شد را جمع کند تا پرسپولیس با نتیجه 3-1 بازنده این مسابقه باشد.

این سیو و سپس گل خورده در فاصله بعید تبدیل به نکته جالب توجه این بازی محبت آمیز شد که البته شاید خیلی از سوی کادر پرسپولیس جدی گرفته نشود.

تمرینات پرسپولیس با بازگشت ملی پوشان سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و حالا آن ها باید خود را آماده ملاقات مقابل طرفدار نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5223

به "اتفاق نگران کننده در ملاقات پرسپولیس و تیم ملی امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق نگران کننده در ملاقات پرسپولیس و تیم ملی امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید