آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99

به گزارش دور زمین، شهرستان خدابنده با هفت شهر برای اسکان 1045 نفرشب مسافر در ایام نوروز آمادگی دارد.

آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خدابنده روز سه شنبه 6 اسفند 98 در محل فرمانداری این شهرستان با حضور رؤسای ادارات برگزار شد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده گفت: این شهرستان آمادگی اسکان 1045 نفرشب مسافر را در ایام نوروز دارد.

معصومه شیری ادامه داد: خانه های بوم گردی با آمادگی اسکان 350 نفرشب، هتل آپارتمان با ظرفیت اسکان 28 نفرشب، سوئیت ها و خانه های مسافر 117 نفرشب و خانه های معلم و خوابگاه های دانش آموزی آمادگی اسکان 550 نفرشب در ایام نوروز را دارند.

او ادامه داد: در هر هفت شهر این شهرستان یعنی در شهرهای قیدار، سجاس، کرسف، سهرورد، نوربهار، گرماب و زرین رود به مناسبت عید نوروز سفره هفت سین خواهیم داشت.

در این جلسه بر لزوم حضور کننده شبکه بهداشت در محل اسکان مسافران تاکید شد و مقرر شد تیم های نظارتی و بازرسی مشترک فعالیت خود را آغاز کنند.

ضدعفونی و گندزدایی پایانه ها، اتوبوس ها و تاکسی های درون شهری و برون شهری و متوقف کردن اتوبوس های قیدار قم و قم قیدار در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

شهرداری های خدابنده نیز مکلف شدند در جایگاه های سوخت دستکش یکبار مصرف برای مصرف کنندگان قرار دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2424

به "آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید