شروع اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت های آسیا

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، به دنبال انصراف ترکمنستان از میزبانی مسابقات فوتسال جام ملت های 2020 آسیا به خاطر کرونا، تعدادی از کشورها اقدامات خود را در برای دریافت جای ترکمنستان شروع نموده اند.

شروع اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت های آسیا

صفحه فوتسال و فوتبال ساحلی کویت در اینستاگرام اطلاع داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آمادگی کویت برای میزبانی در جام ملت های آسیا از مسئولان اتحادیه فوتبال این کشور سئوال پرسیده است.

روزنامه الانباء کویت هم در گزارشی به این موضوع پرداخته و اعلام نموده است مقامات اتحادیه فوتبال کویت تمایل خود را برای میزبانی این مسابقات که در واقع جنبه انتخابی مسابقات جام جهانی لیتوانی را هم دارد، اعلام نموده اند.

این روزنامه نوشت: مقامات اتحادیه فوتبال کویت قبل از درخواست رسمی به AFC به دنبال دریافت مجوزهای لازم مسابقات در سطح قاره آسیا هستند. به همین منظور قرار است تمرینات تیم ملی فوتسال کویت از ماه آینده و پس از ورود کاکائو سرمربی برزیلی به کشور شروع گردد.

الانباء همچنین از تصمیم اتحادیه فوتبال کویت مبنی بر ممنوع المصاحبه کردن کادرهای پزشکی، فنی و اداری خود در این ارتباط اطلاع داد و گفت امکان مصاحبه آنها در رسانه ها بدون اجازه اتحادیه وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3130

به "شروع اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید