دانشگاه MACEWAN ادمونتون کانادا - دور زمین

دانشگاه MACEWAN ادمونتون کانادا

دانشگاه MacEwan در سال 1971 تاسیس شد ، این دانشگاه ترکیبی از برتری علمی و تجارب شخصی را به دانشجویان میبخشد. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها را به دانشجویان ارائه می دهد و شامل بیش از 12000 دانشجوی تمام وقت کارشناسی و حدود 1100 دانشجوی بین المللی از بیش از 80 کشور است.

دانشگاه MACEWAN ادمونتون کانادا

دانشگاه MacEwan مسئله آموزش را در یک محیط یادگیری خلاق ، مشارکتی و حمایتی فراهم می کند که در آن خلاقیت و نوآوری پرورش پیدا میکند.

مربیان ابتدا بر تدریس متمرکز شده اند ، اما بسیاری از آنها نیز در زمینه تحقیقات علمی و هنری فعال هستند. تحقیقات دانشکده کیفیت آموزش و تدریس را افزایش می دهد و فرصت های ارزشمندی برای مشارکت دانشجویان در تحقیقات ایجاد می کند، این یک فرصت نادر در بسیاری از دانشگاه های دوره کارشناسی است.

دانشگاه MacEwan یک تجربه منحصر به فرد دانشجویی را به شما ارائه می دهد و مسیرهای مختلفی را برای دستیابی و رشد پیش روی شما باز می کند. دانشجویان و فارغ التحصیلان همیشه می گویند که دسترسی آسان به اعضای هیئت علمی یکی از دلایل اصلی رضایت آنها از تحصیل در دانشگاه MacEwan است. با اعضای هیئت علمی به راحتی میتوان ارتباط برقرار کرد. دانشجویان می گویند که رابطه ای که با اعضای هیئت علمی دارند برایشان مهم است.

فارغ التحصیلان دانشگاه MacEwan تحصیلات تکمیلی و حرفه ای خود را در کانادا و سایر کشورها از جمله ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا ادامه داده اند.

محوطه دانشگاه در قلب Edmonton در Alberta واقع شده است. دانشجویان میتوانند به به روز ترین تجهیزات آموزشی شامل تجهیزات علمی، کامپیوتری وآزمایشگاه های مهندسی و همچنین یک کتابخانه تمام عیار با بیش از 1247000 جلد کتاب، مجلات، مجلات الکترونیکی و مطالب دیداری و شنیداری دسترسی داشته باشند.

انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 68

به "دانشگاه MACEWAN ادمونتون کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "دانشگاه MACEWAN ادمونتون کانادا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه MACEWAN ادمونتون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید