تماشاگه آسیاب بادی پوکت (تایلند) - دور زمین

تماشاگه آسیاب بادی پوکت (تایلند)

تماشاگه آسیاب بادی بین سواحل یانوی و نای هارن در جنوب پوکت قرار گرفته است. این محل تماشای منظره، فاصله زیادی با دماغه Promthep ندارد. در این مکان چندین توربین بادی بلند و باریک رو به دریا قرار گرفته‌اند و مانند پروانه‌های هواپیما هستند. این تماشاگه بالای تپه، همانند دماغه Promthep منظره‌های ساحل غربی پوکت را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد اما از آنجا خلوت‌تر است.

تماشاگه آسیاب بادی پوکت (تایلند)

در این محوطه تماشای منظره‌ی نسبتا کوچک، به جز یک آلاچیق سرپوشیده با فضایی برای نشستن و حضور گاه به گاه فروشندگان نوشیدنی و جواهرات خبر دیگری نیست؛ ولی منظره‌هایی که در تور پوکت از اینجا می‌توانید ببینید شگفت‌انگیز هستند. در اینجا می‌توانید ساحل یانوی را در جنوب، دماغه Promthep را به فاصله بیشتری در جنوب، ساحل نای هارن را در شمال و جزیره فوق‌العاده سرسبز مستطیل شکل Koh Man را در روبه‌رویتان ببینید.

از تماشاگه آسیاب بادی، در زیر پره‌های چرخان توربین‌های بادی که برای منطقه برق تولید می‌کنند، می‌توانید ترافیک دریایی را شاهد باشید. در آن پایین در دریا می‌توانید قایق‌های بلند تایلندی، قایق‌های ماهیگیری که به سمت دریای آندامان می‌روند، تانکرهای نفتی و حتی کشتی‌های کروز فوق‌العاده بزرگ که در مسیر سنگاپور و پوکت در رفت و آمد هستند را ببینید.

تماشاگه آسیاب بادی پوکت، همچنین مکانی برای گردهمایی علاقه‌مندان به هواپیماهای مدل است. در اینجا در تور پوکت شاید فرصت این را پیدا کنید که پرواز عقاب‌های دریایی را در بالای سرتان و موازی تپه ببینید. ممکن است فکر کنید با این همه ترافیک هوایی، خود تماشاگه آسیاب بادی هم شلوغ است، اما به این شکل نیست. شاید دلیل اصلیش این باشد که فضا برای پارکینگ کم است، با این حال اینجا مکانی رویایی برای دیدن منظره غروب خورشید در تور تایلند است. البته در تمام طول روز نیز می‌توان از مناظر دیدنی پیش رویتان لذت ببرید؛ مخصوصا در میانه روز وقتی دریا به رنگ لاجوردی در می‌آید.

انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 564

به "تماشاگه آسیاب بادی پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگه آسیاب بادی پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید