کاناوارو: تصمیم فن خال بی احترامی به دروازه بان اول هلند بود

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا تصمیم سرمربی تیم ملی هلند برای ضربات پنالتی بازی برابر کاستاریکا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 را زیر سؤال برد.

کاناوارو: تصمیم فن خال بی احترامی به دروازه بان اول هلند بود

به گزارش خبرنگاران، با وجود آنکه تصمیم فن خال برای تعویض دروازه بان تیمش پیش از ضربات پنالتی بازی برابر کاستاریکا تصمیمی مؤثر و کارساز از آب درآمد و به لطف آن لاله ها به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 صعود کردند تا بسیاری از اهالی فوتبال یک بار دیگر به نبوغ فوتبالی سرمربی هلند اذعان نمایند، فابیو کاناوارو به انتقاد از این تصمیم پرداخت.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا تعویض دروازه بان های هلند در آخرین دقیقه از وقت های اضافه دوم را نوعی بی احترامی از جانب فن خال به یاسپر سیلسن، سنگربان اصلی تیم دانست و گفت: می دانم که اکنون همه از فن خال به خاطر آن تعویض اش به عنوان یک اسطوره یا یک جادوگر یاد می نمایند اما حقیقت این است که من تصمیم او را چندان دوست نداشتم.

کاناواراو که با گلوبو اسپورت برزیل گفت وگو می کرد، اضافه کرد: تصمیم فن خال بی احترامی به دروازه بان اصلی تیمش بود. چه کسی می خواهد دروازه بان هلند در بازی بعدی این تیم باشد؟ تصور کنید درون دروازه می ایستید در حالی که می دانید از اعتماد صددرصدی سرمربی تان برخودار نیستید.

هلند در بازی بعدی خود در مرحله نیمه نهایی جام جهانی در شرایطی به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود که فن خال تأکید نموده است یاسپر سیلسن دوباره از سنگر لاله ها حفاظت خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2036

به "کاناوارو: تصمیم فن خال بی احترامی به دروازه بان اول هلند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: تصمیم فن خال بی احترامی به دروازه بان اول هلند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید