کاراته کا تیم پسران در المپیک جوانان تاریخ ساز شد

به گزارش دور زمین، نوید محمدی کاراته کا وزن 68+ کیلوگرم ایران با کسب مدال طلای المپیک جوانان 2018 آرژانتین تاریخ ساز شد.

کاراته کا تیم پسران در المپیک جوانان تاریخ ساز شد

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز رقابت های المپیک 2018 جوانان که به میزبانی شهر بوینس آیرس در کشور آرژانتین برگزار گردید، نوید محمدی کاراته کا وزن 68+ کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل حریفانش به مدال طلای این رقابت ها دست یافت و نگین آلتونی نیز به مدال برنز این مسابقات رسید.

نوید محمدی در اولین مبارزه مقابل سین مک کارتی از ایرلند با نتیجه 5 بر 2 پیرور شد. در مبارزه دوم 2 بر صفر مغلوب کیسی ساکیاما ژاپنی دارنده طلا و برنز آسیا شد. او در سومین مبارزه یک بر صفر توماس کوزا از اسلواکی را برد و به نیمه نهایی راه یافت.

محمدی در نیمه نهایی نیز به مصاف انس بولوت از ترکیه رفت و پس از تساوی 3 بر 3 با قانون سنشو برنده میدان شد و به فینال راه یافت. او در فینال مقابل نبیل اچ چابی از مراکش با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و نخستین مدال طلای کاراته در المپیک جوانان را به نام خود ثبت کرد.

نگین آلتونی در وزن 59+ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز دوم بود که موفق شد به مدال برنز این دوره از رقابتها دست یابد. آلتونی در اولین دیدار مقابل میشله فونسکا از پورتوریکو به تساوی صفر بر صفر رسید. سپس در دومین مبارزه 5 بر یک از سد ساکورا ساواشیما از ژاپن گذشت. او در سومین مبارزه مقابل لائورا لیک از دانمارک یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به عنوان نفر دوم گروه به دور نیمه نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی 4 بر صفر مغلوب آنیکا سلید از نروژ شد و به مدال برنز رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1045

به "کاراته کا تیم پسران در المپیک جوانان تاریخ ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کا تیم پسران در المپیک جوانان تاریخ ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید