پیکان نوار پیروزی های ورامین را در والیبال قطع کرد، شهرداری ارومیه بالاخره برد

به گزارش دور زمین، در هفته دهم لیگ برتر والیبال تیم صدرنشین شهرداری ورامین برابر میزبانش پیکان مغلوب شد و شهرداری ارومیه توانست نخستین بردش در لیگ را برابر عقاب کسب کند.

پیکان نوار پیروزی های ورامین را در والیبال قطع کرد، شهرداری ارومیه بالاخره برد

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم لیگ برتر والیبال از ساعت 16 امروز(چهارشنبه) با انجام پنج دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، مشهد، تبریز و سیرجان برگزار گردید که در خاتمه پیکان با شکست شهرداری ورامین به صدر جدول نزدیک تر شد و شهرداری ارومیه پس از ده هفته توانست طعم پیروزی را بچشد.

در مهمترین دیدار هفته دهم که از ساعت 16 در خانه والیبال برگزار گردید تیم رده سومی پیکان تهران در حالی میزبان شهرداری ورامین، صدرنشین لیگ بود که در خاتمه این دیدار جذاب و دیدنی که بیشتر تماشاگرانش طرفداران ورامینی بودند توانست با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری ورامین صدرنشین بگذرند تا با هفت برد و 22 امتیاز به صدر جدول نزدیک تر شدند. در سوی مقابل ورامینی ها که پس از هفت هفته طعم شکست را برابر سفید پوشان پیکان چشیدند همچنان با هشت پیروزی و 25 امتیاز از جایگاهشان در صدر تکان نخوردند.

در ست نخست این بازی شاگردان رحمان محمدی توانستند با حمایت طرفداران پرشورشان امان پیکان را ببرند و با اختلاف 11 امتیازی برنده ست شوند اما در سه ست بعدی بازی بسیار نزدیک دنبال شد و این شاگردان محمد ترکاشوند بودند که موفق شدند با استفاده بهتر از توپ های برگشتی و زدن سرویس های هدفدار کار را برای تیم یکدست شهرداری ورامین سخت نمایند و برنده بازی شوند.

ست های این بازی با امتیاز های 14-25، 25-23، 25-21 و 25-19 به سود خودروسازان خاتمه یافت تا پیکان در صورت شکست پیغام در برابر سایپا بتواند به رده دوم برسد.

در دیگر به خاتمه رسیده هفته دهم تیم بدون برد شهرداری ارومیه در حالی که در سالن آهندوست میزبان عقاب نهاجا بود توانست با راهنمایی ناصر شعنازی بالاخره طعم برد را بچشند تا با کسب نخستین بردشان 6 امتیازی شوند. در سوی مقابل عقاب با قبول هفتمین باختش بیشتر به قعر جدول نزدیک تر شد.

در سایر بازی ها در سالن مهران تیم پیغام مشهد رده دومی میزبان سایپا تهران بحران زده است که این بازی با تساوی یک بر یک دو تیم در ست سوم جریان دارد. همچنین دیدار شهرداری تبریز و خاتم اردکان نیز با همین نتیجه در ست سوم در جریان است و فولاد سیرجان با حساب دو بر یک از شهروند اراک پیش است.

همچنین دیدار تیم های شهرداری گنبد و کاله مازندران بد اوجه به درخواست گنبدی ها و توافق حریف، ساعت 16 روز جمعه برگزار خواهد شد.

نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال به توضیح زیر است:

پیکان تهران 3 - شهرداری ورامین 1(14-25، 25-23، 25-21، 25-19)

پیغام مشهد 1 - سایپا تهران 1(25-21، 20-25، در ست سوم جریان دارد)

شهرداری ارومیه 3 - عقاب نهاجا 1(25-19، 15-25، 27-25 و 28-26)

فولاد سیرجان 2 - شهروند اراک 1(33-31، 20-25، 25-18، در ست چهارم جریان دارد)

شهرداری تبریز - درنا ارومیه(26-24، 24-26، در ست سوم جریان دارد)

شهرداری گنبد - کاله مازندران(جمعه برگزار می گردد)

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1305

به "پیکان نوار پیروزی های ورامین را در والیبال قطع کرد، شهرداری ارومیه بالاخره برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان نوار پیروزی های ورامین را در والیبال قطع کرد، شهرداری ارومیه بالاخره برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید