پخش دیدار برگشت پرسپولیس - کاشیما از تلویزیون های شهری

به گزارش دور زمین، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون های شهری در میادین و بوستان های شهر تهران پخش خواهد شد.

پخش دیدار برگشت پرسپولیس - کاشیما از تلویزیون های شهری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه از جمله حسین علیپور مشاور امور اداری باشگاه، در نشستی با حجت نظری عضو شورای شهر و رئیس کمیته ورزش این شورا، محمد جواد حق شناس، دیگر عضو شورای شهر و سید علی اسماعیلی مدیر کل حوزه ریاست شهرداری تهران حضور پیدا کردند.

در این ملاقات درباره مسائل گوناگون مربوط به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در ایران که تهران میزبان آن خواهد بود و همچنین دیگر موارد مربوط به باشگاه پرسپولیس همچون استادیوم های شهید کاظمی و درفشی فر، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بنابر اعلام مشاور امور فرهنگی باشگاه، حجت نظری در این جلسه اعلام آمادگی کرد، با توجه به اینکه هم حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان یک رویداد ملی به حساب می آید و هم شهر تهران میزبان این رویداد مهم فوتبال است، تلویزیون های شهری در میادین و به ویژه بوستان ها بازی دو تیم در تهران را به طور مستقیم پخش نمایند.

در این جلسه همچنین درباره همکاری برای راه اندازی دوباره زمین استادیوم شهید درفشی فر و تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید کاظمی که در هر دو از سرمایه های شهری هستند تبادل نظر صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1111

به "پخش دیدار برگشت پرسپولیس - کاشیما از تلویزیون های شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش دیدار برگشت پرسپولیس - کاشیما از تلویزیون های شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید