سرانجام کابوس خارج از خانه پرسپولیس، سفر سبز

به گزارش دور زمین، تا پیش از این، هر بازی خارج از خانه پرسپولیس در جام حذفی حکم حذف آنها را داشت اما شاگردان برانکو با پیروزی در خانه سپیدرود، این طلسم را هم شکستند.

سرانجام کابوس خارج از خانه پرسپولیس، سفر سبز

پرسپولیس سال هاست در لیگ برتر نتایج خوبی می گیرد و خارج از خانه هم به هیچ حریفی رحم نکرده. با این حال، جام حذفی برای آن ها تبدیل به طلسمی بزرگ شده بود و هر سفر خارج از خانه برایشان به معنی حذف بود.

پرسپولیسِ لیگ پانزدهم دو بازی خانگی جام حذفی با پیکان و ملوان را برد و اولین باری که به اصفهان سفر کرد، با شکست مقابل ذوب آهن شانس قهرمانی جام حذفی را از دست داد.

در لیگ شانزدهم، آن ها در همان بازی اول با قشقایی از تهران خارج شدند و وقتی برگشتند، دیگر در جام حذفی نبودند. فصل پیش پرسپولیس از تهران خارج نشد و در خانه، به صنعت نفت باخت و شانس بازی مستقیم با استقلال در این جام را از دست داد. این فصل اما آن ها طلسم پیروزی در بازی های خارج از خانه این جام را هم شکستند.

پرسپولیس برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید سپیدرود را شکست می داد که این کار را به سختی انجام داد و در صورت پیروزی مقابل پدیده، این تیم احتمالا باید بازی نیمه نهایی با سپاهان را در اصفهان برگزار کند.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1559

به "سرانجام کابوس خارج از خانه پرسپولیس، سفر سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کابوس خارج از خانه پرسپولیس، سفر سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید