وزنه برداری قهرمانی جهان، داودی رکورد مجموع جوانان جهان را هم شکست و هشتم شد

به گزارش دور زمین، علی داودی ضمن شکستن رکورد یک ضرب و مجموع جوانان دنیا، در رده هشتم رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان دنیا ایستاد.

وزنه برداری قهرمانی جهان، داودی رکورد مجموع جوانان جهان را هم شکست و هشتم شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ترکمنستان، آخرین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا با برگزاری مسابقه دسته 109+ کیلوگرم ادامه یافت و علی داودی به نمایندگی از ایران با 10 وزنه بردار دیگر گروه A از کشورهای الجزایر، گرجستان (2 نفر)، برزیل، استونی، ازبکستان، ارمنستان، روسیه، ترکمنستان و بلاروس به روی تخته رفت.

داودی در حرکت یک ضرب به ترتیب وزنه های 185، 192 و 197 کیلوگرمی را بالای سر برد و توانست رکورد جدیدی در رده سنی جوانان دنیا را به نام خود ثبت کند.

ملی پوش 19 ساله ایران در حرکت دوضرب و در نخستین کوشش خود وزنه 227 کیلوگرمی را بالای سر برد. وی در دومین کوشش وزنه 242 کیلوگرمی را انتخاب کرد، اما در مهار آن ناموفق بود. داودی در کوشش سوم اقدام به بلند کردن وزنه 245 کیلوگرمی کرد، اما نتوانست موفق ظاهر گردد.

بدین ترتیب داودی در این حرکت در رده دهم ایستاد و در مجموع نیز با 424 کیلوگرم، ضمن شکستن رکورد جوانان دنیا، به عنوان هشتمی بسنده کرد.

در دسته فوق سنگین، لاشا تالاخادزه گرجستانی با 217 کیلوگرم در یک ضرب، 257 کیلوگرم در دوضرب و 474 کیلوگرم در مجموع، به سه مدال طلا دست یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1197

به "وزنه برداری قهرمانی جهان، داودی رکورد مجموع جوانان جهان را هم شکست و هشتم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی جهان، داودی رکورد مجموع جوانان جهان را هم شکست و هشتم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید