هوشنگ نصیرزاده: تعداد بازیکنان در تیم های ایرانی استاندارد نیست، بحث بیشتر شدن بازیکنان در هیئت رئیسه مطرح شد

به گزارش دور زمین، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد که تعداد بازیکنان در تیم های ایرانی استاندارد نیست و از احتمال افزایش تعداد آنها اطلاع داد.

هوشنگ نصیرزاده: تعداد بازیکنان در تیم های ایرانی استاندارد نیست، بحث بیشتر شدن بازیکنان در هیئت رئیسه مطرح شد

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص فعالیت باشگاه ماشین سازی در فصل نقل وانتقالات گفت: بازار نقل وانتقالات مثل فصل زمستان سرد و بی روح است. معمولاً بازیکنان با باشگاه هاشان قراردادهای دو یا سه ساله دارند و هر تیمی هم حاضر نیست بازیکن باکیفیت خود را از دست بدهد. در این شرایط جذب بازیکن بیشتر با تعامل دو باشگاه ممکن است و ما هم سعی کردیم که چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم که چند پُسته باشند. تیم ما باز هم احتیاج به جذب بازیکن دارد و باید در خط حمله تیم را تقویت کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از مسائل بزرگ در فوتبال ایران این است که تیم ها برای بازیکن دریافت آزادی عمل ندارند. وقتی ما به ایتالیا رفته بودیم، در صحبتی که با مسئولان باشگاه میلان داشتیم، آنها گفتند که می توانند 120 بازیکن جذب نمایند. این موضوع به تیم ها فرصت می دهد که از بازیکنان جذب شده بهترین استفاده را ببرند، آنها را به تیم های دیگر قرض بدهند و در زمینه در اختیار داشتن بازیکن هم با کمبود روبرو نباشند.

وی در سرانجام گفت: تعداد بازیکنان در تیم های ایرانی، استاندارد نیست و به عنوان مثال لیست 18 نفره باید به لیست 25 نفره تبدیل گردد. باشگاه های ایرانی هم باید این فرصت را داشته باشند تا بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرند. ما در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هم این بحث را مطرح کردیم تا تعداد بازیکنان در فصل آینده بیشتر گردد. این شرایط در اکثر تیم های اروپایی و برزیلی هم دیده می گردد و آنها از این موضوع نهایت استفاده را می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1519

به "هوشنگ نصیرزاده: تعداد بازیکنان در تیم های ایرانی استاندارد نیست، بحث بیشتر شدن بازیکنان در هیئت رئیسه مطرح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشنگ نصیرزاده: تعداد بازیکنان در تیم های ایرانی استاندارد نیست، بحث بیشتر شدن بازیکنان در هیئت رئیسه مطرح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید