همایش بین المللی فقه گردشگری برگزار می گردد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، همایش بین المللی فقه گردشگری با حضور میهمانان داخلی و خارجی و با همکاری مراکز علمی و نهادهای دولتی و مردمی از سی ام آبان ماه الی دوم آذرماه در شهر تبریز برگزار می گردد.

همایش بین المللی فقه گردشگری برگزار می گردد

این همایش به آنالیز و واکاوی ابعاد مختلف فقهی و حقوقی مسائل گردشگری می پردازد تا بتواند راهکارهای صحیح علمی و اجرایی برای برطرف موانع موجود در گردشگری برسد.

ماهیت شناسی و مبانی فقه گردشگری (شامل: مفهوم شناسی، اصطلاح شناسی، مسئله شناسی و موضوع شناسی، تاریخچه، مبانی نظری، نظریات و فرضیات، روش شناسی)، صندلی گردشگری در آموزه های دینی (شامل: ابواب فقهی و نحله های آن، مستندات متون دینی، اخالق و آداب اجتماعی)، ابعاد و قلمرو فقه گردشگری در حوزه ها و انواع گردشگری (شامل: حوزه های اجتماعی، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، حقوقی، هنری، آثار تاریخی و باستانی و انواع مختلف گردشگری) از جمله محورهای این همایش است.

این همایش زمینه خوبی برای حضور اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب و دانشجویان در همه عرصه ها و گرایش های علمی مربوط به محورهای علمی همایش است تا یافته های علمی مستند و تحلیلی و توصیفی خود در این حوزه ها به عنوان منشور علمی در مجامع علمی معتبر دنیا در داخل و خارج مطرح گردد. لذا امتیازات مناسب علمی آثار برگزیده همایش به ویژه آی اس سی انگیزه و زمینه خوبی برای شمارکت علمی علاقمندان است.

انتشار آثار برگزیده همایش در نشریات معتبر علمی به صورت ویژه نامه همایش با امتیاز علمی تخصصی، علمی ترویجی و علمی پژوهشی یکی دیگر از امتیازات این همایش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 113

به "همایش بین المللی فقه گردشگری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی فقه گردشگری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید