هماهنگی سازمان لیگ با آبی ها برای تغییر زمان لیگ

به گزارش دور زمین، مسوولان باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست نموده اند که بازی با نفت مسجد سلیمان را یک روز زودتر برگزار نمایند.

هماهنگی سازمان لیگ با آبی ها برای تغییر زمان لیگ

به گزارش خبرنگاران ، استقلال باید 26 شهریور در قطر به مصاف السد برود و پیش از آن 22 شهریور در چارچوب لیگ بازی با نفت مسجد سلیمان را در خانه حریف در برنامه دارد. نزدیکی این دو رقابت با هم باعث گردیده که مسوولان باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست نمایند که بازی با نفت مسجد سلیمان را یک روز زودتر برگزار نمایند.

قبل از استقلال، باشگاه پرسپولیس که باید در روز جمعه 23 شهریور در تهران با نساجی بازی کند، چنین درخواستی را برای سازمان لیگ ارسال نموده بود و حالا استقلالی ها هم به واسطه اینکه باید از مسجد سلیمان به تهران بازگردند و سپس به قطر بروند، لزوم تغییر در زمان برگزاری لیگ را حس نموده اند.

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تأیید رسیدن نامه استقلالی ها می گوید: هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و طبعا اگر تقویم اجازه بدهد همه گونه همکاری را با این دو نماینده کشورمان خواهیم داشت.

تنها مسئله ای که بر سر راه تغییر زمان بازی استقلال وجود دارد، وضعیت نابسامان و آشفته ای است که نفت مسجد سلیمان در این روزها گرفتارش گردیده است. نفتی ها در انتها هفته پنجم با بحران های تازه ای روبرو شدند که منجر به استعفای عبدالله ویسی سرمربی این تیم شد. استعفای ویسی انتها بحران این تیم نبود و بعد از سرمربی، مدیرعامل این باشگاه هم از سمت خود استعفا داد. حالا هم رسانه ها از گزینه های سرمربی گری برای این تیم بدون مدیر و سردرگم خبر می دهند.

نفت مسجد سلیمان برای رو به راه شدن اوضاع تیمی و گذر از بحرانی که گرفتارش گردیده، احتیاج به زمان دارد و اینکه بازی هفته آینده این تیم مقابل استقلال هم بخواهد یک روز زودتر برگزار گردد، کار را برای نفتی ها سخت می نماید و بعید است آن ها در چنین شرایطی با زودتر برگزار شدن بازی شان موافق باشند.

از آنجا که تغییر در برنامه بازی مستلزم موافقت هر دو تیم است، سازمان لیگ منتظر است تا نظر باشگاه نفت مسجد سلیمان را در این رابطه بداند و سپس پاسخ خود را درباره موافقت یا مخالفت با درخواست استقلال اعلام کند.

تکرار درخواست های این چنینی برای تغییر زمان بازی ها از سوی باشگاه ها، فارغ از اینکه این موضوع چه اندازه به سود استقلال می تواند باشد، نشان از این دارد که هنوز کوچک ترین تغییری در سیستم برنامه ریزی سازمان لیگ و باشگاه ها صورت نگرفته است. هنوز سازمان لیگ بی توجه به یکسری حساسیت ها برای لیگ برنامه ریزی می نماید و همچنان باشگاه ها همان زمان که برنامه ریزی انجام می گردد، نسبت به آن واکنشی نشان نمی دهند و آن قدر بی توجه هستند که درست یک هفته پیش از برگزاری بازی به یاد درخواست برای تغییر زمان آن بیفتند.

این بار اما عجیب است که مدیران سازمان لیگ جمله معروف خود را به کار نبرده اند که ما برنامه را در اختیار باشگاه ها قرار داده بودیم و آن ها باید همان زمان تغییرات مورد نظرشان را اعمال می کردند. ظاهراً برخلاف سال های گذشته کاری که در آخر از سر مصلحت اندیشی انجام می گردد از همین ابتدا و بدون جنجال دارد مسیر خود را طی می نماید و فتاحی از همین ابتدا اعلام نموده که برای تغییر در زمان این بازی کوشش می نماید.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 585

به "هماهنگی سازمان لیگ با آبی ها برای تغییر زمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هماهنگی سازمان لیگ با آبی ها برای تغییر زمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید