هتل های ارزان پوکت

به گزارش دور زمین، در تور پوکت برای تجربه یک اقامت ارزان می‌توانید در هتل‌هایی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم، اقامت کنند. در این مقاله هتل هایی از جزیره پوکت معرفی شده‌اند که با کمتر از 100 دلار می‌توانید اقامت کنید.

هتل های ارزان پوکت

استراحتگاه لی پیمان (li piman) در تور پوکت

استراحتگاه لی پیمان که فقط با 15 دقیقه رانندگی از معبد چالونگ (Chalong) و دماغه پرومتپ (Promthep) فاصله دارد، شاتل فرودگاه برای هر وسیله نقلیه 1000 تا 1200 بات ارائه می دهد. مهمان های این استراحتگاه می توانند از چلپ چلوپ در استخر روباز و یا خوردن غذا در رستوران لذت ببرند. همچنین در اینجا وان چشمه آبگرم و استخر کودکان و اتاق هایی نیز با امکاناتی چون یخچال و مایکروویو وجود دارد. در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی می‌باشند.

پوکت یکی از توریستی‌ترین شهرهای تور تایلند برای بازدید است و اقامت در آن کمی گرانتر از دیگر شهرهای کشور تایلند است. اما این شهر هتل‌هایی دارد که با هزینه کمی قابل دسترس هستند.

بیچ فرانت پوکت (Beachfront Phuket) در تور پوکت

وقتی در هتل بیچ فرانت پوکت اقامت داشته باشید، می توانید با خودرو در عرض تنها 10 دقیقه در ساحل سورین (Surin) و یا ساحل لیم سینگ (Laem Singh) باشید و از باشگاه تناسب اندام برای یکبار ورزش استفاده کرده و یا از نوشیدنی خود در کافه یا سالن استراحت لذت ببرید. وجود استخر روباز و یا تراس از دیگر ویژگی های برجسته این هتل است. همچنین این هتل مجلل، اتاق هایی با وان حمام و آشپزخانه دارد.

در تور تایلند می‌توانید با اقامت در یک هتل ارزان مسلما امکاناتی که در یک هتل 4 ستاره در اختیار شما قرار می‌گیرد، را نخواهید داشت و ممکن است کیفیت سفر شما کاهش پیدا کند.

مسافرخانه کاتا بای دی (Kata Bai D) در تور پوکت

با 3 دقیقه پیاده روی به ساحل کاتا (Kata) می رسید و از اقامتگاه های سی سند (Sea Sand) و سان (Sun) بهره مند خواهید شد. در اینجا گردشگران از انواع استراحتگاه های تایلندی و بین المللی و کافی شاپ برخوردار می شوند. مسافرخانه کاتا بای دی مجهز به اتاق های راحت با تهویه مطبوع و دوش حمام سرد و گرم نیز هستند. در تمام این اقامتگاه وای-فای رایگان در دسترس است. فرودگاه بین المللی پوکت تا این هتل با خودرو 45 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاق ها به تلویزیون ماهواره ای صفحه مسطح، صندوق امانات در اتاق و یخچال مجهز هستند. بخش پذیرش از ساعت 7 تا 21 کار می کند. سرویس شاتل فرودگاه نیز به محض درخواست در دسترس می‌باشد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 375

به "هتل های ارزان پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل های ارزان پوکت" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ارزان پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید