نگاه خیره به موسیقی رسید

به گزارش دور زمین، نگاه خیره فیلم بلند و داستانی ِ فرزاد خوشدست که در ژانر اجتماعی فراوری شده پس از خاتمه مرحله صداگذاری، وارد بخش انتخاب آهنگساز برای ساخت موسیقی فیلم شده است.

نگاه خیره به موسیقی رسید

به گزارش خبرنگاران، در خلاصه این فیلم داستانی آمده است: سیل که آمد کل روستا را برد ... پدر زنم هم برد... وگرنه من و روژان هیچوقت حاضر نبودیم روستا رو ول کنیم بیاییم شهر.

فرزاد خوشدست که سابقه شاگردی عباس کیارستمی را در کارنامه هنری خود دارد پیش از این فیلم مستند می ساخت و آخرین فیلم بلند مستندشزنی که نام ندارد در جشنواره کپنهاگ دانمارک به نمایش درآمد.

فیلم داستانی نگاه خیره اوایل تابستان سال جاری پیروز به کسب مجوز ساخت از شورای پروانه ساخت فیلم های ویدئویی شد. فیلمبرداری این فیلم در بیش از هفده لوکیشن واقع در شهر تهران و شهرستان های اطراف با صرف بودجه ای مستقل اجرا شده است.

بازیگران این فیلم را توماج دانش بهزادی، تینو صالحی، امین میری، علیرضا ثانی فر، آدین عطار و مرضیه بدرقه تشکیل می دهند. حمیدرضا فلاحی و میثاق زارع به صورت افتخاری در این فیلم نقش آفرینی نموده اند. توماج دانش بهزادی در این فیلم، در نقش یک مهاجر کُرد ظاهر شده است.

بخش جلوه های ویژه تصویری این فیلم توسط علی کمالی و با صرف مدت زمانی طولانی اجرایی شده است. علی کمالی؛ طراح تروکاژ تصویری فیلم نگاه خیره قبلا در آخرین فعالیت اش فیلم 24فریم به کارگردانی عباس کیارستمی را در کارنامه کاری خود دارد.

بنا بر این گزارش، علی کمالی به تازگی مرحله ویژوال تصویری فیلم نگاه خیره را به اتمام رسانده و به زودی خروجی نهایی آن توسط امیر سحرخیز در استودیو روشنا اتالوناژ خواهد شد.

عوامل تهیه فیلم نگاه خیره عبارتند از فرزاد خوشدست؛ نویسنده و کارگردان، بهادر فتاح؛ فیلمبردار، علی نوین نژاد و علی علوی؛ صدابرداران، فرزاد خوشدست و بهادر طاری؛ تدوین، حسن مهدوی؛ صداگذار، پرشنگ بهرامی؛ طراح گریم، علی کمالی؛ تروکاژ کامپیوتری، احمد رضایی راد؛ طراح تیتراژ و لوگو، امیر سحرخیز؛ اتالوناژ، ستاره رضایی؛ منشی صحنه، دری دقیقه رضایی؛ طراح لباس، مهدی کاظمی؛ طراح صحنه، محمد کرباسی و مهدی صحبتی؛ مربی سگ ها، سعیده حمیدی؛ سرپرست هنرورها، مژگان صیادی؛ عکاس، دری رضایی؛ مجری طرح و مدیر فراوری، علی تقی پور؛ جانشین فراوری، فرزاد خوشدست؛ تهیه کننده، نگار اسکندری مشاور رسانه ای؛ لیلا افشار و مسعود دلیری؛ مشاور تهیه کننده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1552

به "نگاه خیره به موسیقی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه خیره به موسیقی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید